نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 22524
زمان انتشار: 30 دی 1399 13:33:00

تسلا در برابر NIO: نبرد خودروهای الکتریکی در چین

خریداران خودروی چینی عاشق شاسی بلند هستند، به ویژه مدل های برندهای معتبر جهانی مانند مرسدس، بی ام و و آئودی، که در بازار چین بسیار خوب عمل کرده اند.
تسلا در برابر NIO: نبرد خودروهای الکتریکی در چین

 به گزارش مجله ماشین به نقل از خبرخودرو، NIO با قیمت وسوسه انگیز، قطعاً یک استارت آپ برای خودروهای الکتریکی چینی است و ارزش خریداری آن را دارد. این خودروساز مستقر در شانگهای در سال 2014 تاسیس شده است و از زمان معرفی در سال 2018 در بازار ایالات متحده تاکنون بیش از 1500 درصد افزایش قیمت سهام خود را دیده است.


NIO از تعویض باتری استفاده کرده است، فناوری که تسلا در سال 2013/2014 آزمایش کرد و سپس آن را رها کرد. این شرکت گزینه خرید خودروی بدون باتری و سپس پرداخت ماهانه هزینه نوعی سرویس اشتراک باتری را به شما ارائه می دهد.

این شرکت اخیراً میزبان یک رویداد به نام روزNIO است که در آن یک سدان لوکس جدید به بازار عرضه کرد و از پیشرفت های مختلف باتری و نرم افزار خبر داد. تحلیلگران سهام چین تحت تأثیر قرار گرفتند و برخی اهداف مالی خود را برای سهام NIO افزایش دادند.

در نیمه اول سال 2020، تسلا از برتری فروش نسبت به خودروسازان الکتریکی برخوردار بود. برند پرفروش الکتریکی در چین BYD غول پیکر بود که 60 هزار و 253 دستگاه فروخت. تسلا با 49 هزار و 714 دستگاه در جایگاه دوم قرار گرفت و NIO با 14 هزار و 169 فروش در جایگاه نهم قرار گرفت.

با این حال، از آن زمان، NIO قدرت خود را ارائه داده است. در سه ماهه چهارم سال 2020، NIO بیش از 17 هزار واحد تحویل داده است که نسبت به سال گذشته 111 درصد افزایش داشته است.
 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس