نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 237
زمان انتشار: 23 اردیبهشت 1397 12:30:00

لکسس LC500، نقش اول فیلم پلنگ سیاه

قرار است به زودی فیلم پلنگ سیاه یا The Black Panther بر پرنده سینماهای اکران شود که در آن هنرپیشه نقش اول یک دستگاه لکسس LC500 دراختیار دارد.
لکسس LC500، نقش اول فیلم پلنگ سیاه
مجله ماشین/ هدف لکسس جذب خریداران جوان‏ و در نهایت به‏دست آوردن مجدد مقام خود به‏عنوان یک برند لوکس برتر در آمریکا بوده است. 
برای این برند چنین استراتژی در واقع تبدیل آن به یک برند اسپرت و تصویری متفاوت در اذهان مردم است، چرا که تاکنون لکسس برندی لوکس بوده و نه اسپرت 
مدیر بازاریابی لکسس آقای «کوپر اریکسون» اظهار داشته: «ما در پی خریداران جوان‏تر هستیم و البته از نقطه نظر آماری، هر چه بیشتر به سوی جمعیت جوان می‏رویم، با این واقعیت مواجه می‏شویم که تفاوت فرهنگی در آنها زیاد است. برای نیل به هدف جدید باید بتوان مشتریان جدیدی را به سوی این برند هدایت و تشویق کرد.»
جنبه منفی چنین استراتژی، بیگانه شدن مشتریان قدیمی با این برند خواهد بود.زبان طراحی جاه‏طلبانه جدید باعث می‏شود که خریداران سنتی و و مسن‏تر لکسس اقبالی به آن نشان ندهند. اما به گفته مسئولین کمپانی این به معنای آن نیست که لکسس برنامه‏هایی برای توقف و کنترل واحد طراحی خود به منظور خوشحال کردن مشتریان قدیمیش دارد و آنها مسیر تازه را با قدرت ادامه خواهند داد. 

 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس