نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 68
زمان انتشار: 12 دی 1396 13:28:00

KW و هیوندای توسان

خودروهای اس‏یووی هیوندای بیش از پیش در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی با استقبال خریداران مواجه می‏شوند.
KW و هیوندای توسان

 خودروهای اس‏یووی هیوندای بیش از پیش در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی با استقبال خریداران مواجه می‏شوند. نسل سوم مدل توسان نیز به عنوان رقیب فولکس‏واگن تیگوان در حال حاضر از موقعیت خوبی در بازار اس‏یووی‏های کامپکت برخوردار است. به همین دلیل، متخصصین KW به عنوان بخشی از برنامه توسعه سیستم‏های تعلیق سری ST برای خودروهای ژاپنی و کره ای ها، کیت جدیدی متشکل از فنر لول و کمک فنر برای هیوندای توسان تیپ TLE و TE در نظر گرفته‏اند. 

این کیت ST XA نام دارد و با کاهش پیوسته ارتفاع سواری خودرو تا 55‏میلی‏متر، رفتار رانندگی پویاتری را برای آن به ارمغان می‏ آورد. البته بر‎اساس آزمون‏های صورت گرفته، میزان کاهش ارتفاع در محور جلو بین 20 تا 40 میلی‏متر و در محور عقب بین 35 تا 55 میلی‏متر برآورد شده است. کیت جدید KW با کمک فنرهای قابل تنظیم، از امکان تنظیم سواری بین دو‎حالت راحت و خشک برخوردار بوده و پس از نصب آن نه تنها پایداری خودرو افزایش خواهد یافت بلکه شانس غلت‎زدن بدنه نیز کاهش خواهد‎یافت. در نتیجه، هندلینگ توسان در صورت انتخاب حالت اسپرت، چابک‏تر از قبل به نظر می‏رسد. در مجموع، فن‏آوری ضربه‏ گیر KW که در سیستم‏های تعلیق سری ST به کار گرفته شده خط‎بطلانی است بر این ادعای قدیمی که کیت‏های متشکل از فنر لول و کمک فنر (coilover) همیشه سفت‏تر از یک سیستم تعلیق معمولی هستند.
 
تصاویر
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس