نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 72
زمان انتشار: 13 دی 1396 13:38:00

IMSA و مرسدس AMG GT S

شرکت آلمانی IMSA که بیشتر شهرت خود را از تیونینگ لامبورگینی گالاردو و مورسیه‏لگو به دست آورده بود، در چند سال گذشته تنها به تیونینگ اتومبیل‏های مرسدس بنز رو آورده است.
IMSA و مرسدس AMG GT S
شرکت آلمانی IMSA که بیشتر شهرت خود را از تیونینگ لامبورگینی گالاردو و مورسیه‏لگو به دست آورده بود، در چند سال گذشته تنها به تیونینگ اتومبیل‏های مرسدس بنز رو آورده است. جدیدترین پروژه این کمپانی RXR One نام دارد که براساس اتومبیل سوپراسپرت AMG GT S ساخته شده است. پیشرانه این اتومبیل همان موتور V-8 تویین توربو و 4 لیتری AMG M178 بوده که از طریق اصلاح میل‏لنگ فولادی و کاربرد پیستون‏ها و شاتون‏های فورجکاری شده، نصب یک سیستم مکش و اگزوز سفارشی، اصلاح توربوشارژرها، سرسیلندرها، سیستم خنک‏کن میانی و بدنه‏های دریچه گاز بزرگ‏تر توان تولید قدرتی معادل 860 اسب‏بخار با حداکثر گشتاور 1000‏نیوتن‏متر را به دست آورده است. 
اگرچه، سرعت و شتاب مدل RXR One اعلام نشده، اما با توجه به افزایش قدرت و کاهش وزن 300 کیلوگرمی آن در مقایسه با مدل استاندارد AMG GT S به نظر می‏رسد شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر‏ساعت این خودرو حدود 3‏ثانیه باشد. علاوه بر این، مهندسین IMSA برای انتقال بهینه قدرت به چرخ‏های عقب اتومبیل اقدامات خاصی از قبیل تعویض مجموعه کلاچ و افزودن یک میل‏گاردان فورجکاری شده جدید به سیستم انتقال نیرو انجام داده‏اند. نمای بیرونی اتومبیل نیز با استفاده از یک سری قطعات کربنی شامل سپر و اسپویلر جلو، کاپوت، جلوپنجره، زیر رکاب‏ها، سقف، دیفیوزر عقب و یک بال عقب بسیار بزرگ که عملکرد آنها در تونل باد مورد تأیید کارشناسان قرار گرفته، تا حد زیادی متحول شده است. 
از این گذشته، رینگ‏های آلیاژی و فورجکاری شده IMSA ریسینگ، لاستیک‏های پیرلی پی‏زیرو تروفئو R، ترمز کربن-سرامیکی، تعلیق قابل تنظیم، قفس غلت‏گیر، صندلی‏های کربنی و کمربندهای ایمنی با شش نقطه اتصال در لیست تجهیزات مدل RXR One به چشم می‏خورند.
 
تصاویر
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس