جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هوراکان استراتو جدید در آرت بازل، ساحل میامی معرفی شد
MACHINEMAG5 6

هوراکان استراتو جدید در آرت بازل، ساحل میامی معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۰۹ زمان مطالعه: 6دقیقه

 اولین خودروی فوق‌العاده اسپرت طراحی شده برای حداکثر لذت رانندگی حتی به دور از آسفالت و در بیراهه، تفسیر مجدد مفهوم اسپورت بودن و تأکید بر اصول برند شجاع، معتبر. و غیر منتظره لامبورگینی می باشد.

مجله ماشین – استفان وینکلمن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل لامبورگینی، اظهار داشت: «با توجه به ارزش‌های خود به‌عنوان یک برند رویایی، جسور و غیر متعارف، ما با استراتو در حال شکستن مسیر جدیدی در حس رانندگی هستیم. «ارائه این خودرو در آرت بازل میامی نشان می‌دهد که چگونه، درست مانند یک اثر هنری آوانگارد، استراتو تفسیری رادیکال و بدیع از مفهوم خودروی فوق‌العاده اسپورت را نشان می‌دهد، اما از نظر عملکرد، استراتو در بین بهترین‌های دنیا قرار دارد. محیط های رانندگی پویا و هیجان انگیز.”

لامبورگینی هوراکان استراتو دینامیک رانندگی بهینه‌شده را برای کنترل کامل در همه محیط‌ها، از بزرگراه تا جاده‌های خاکی، ارائه می‌کند. در مقایسه با هوراکان EVO، استراتو با نسخه به روز شده سیستم LDVI (لامبورگینی یکپارچه دینامیک خودرو) با کالیبراسیون های خاص استرادا و اسپرت عرضه می شود و برای اولین بار حالت رالی را برای شرایط کم چسبندگی به خط هوراکان می آورد.

 

MACHINEMAG1 17

روون مهر ، مدیر فنی لامبورگینی توضیح داد: “با مفهوم تمام زمینی پرسرعت استراتو، ما تجربه رانندگی یک ماشین فوق العاده اسپرت واقعی و لذت رانندگی یک ماشین رالی را به طور منحصر به فردی با هم ترکیب کرده ایم.” “ماشین های لامبورگینی همیشه احساسات را ارائه می دهند: استراتو درجه جدیدی از هیجان رانندگی را ارائه می دهد.”

نمای بیرونی

نمای بیرونی روح ماجراجویانه استراتو را از همان نگاه اول بیان می کند. فاصله از زمین در مقایسه با هوراکان اوو ۴۴ میلی‌متر افزایش یافته است تا از حرکت بیشتر سیستم تعلیق اطمینان حاصل شود، همانطور که عرض مسیر جلو (۳۰+ میلی‌متر) و عقب (۳۴+ میلی‌متر) افزایش یافته است. علاوه بر این، علاوه بر محافظت از بدنه خودرو، محافظ آلومینیومی زیر بدنه جلو، رکاب‌های تقویت‌شده، دیفیوزر عقب و قوس چرخ‌های محکم، همگی بر عضلانی بودن آن تأکید می‌کنند. ورودی هوای کلاسیک واقع در کاپوت عقب نه تنها روحیه اسپرت مدل را تقویت می کند، بلکه به تامین هوای پاک موتور هنگام رانندگی در مسیرهای گرد و غبار کمک می کند.

machinemag

میتجا بورکت، رئیس بخش طراحی لامبورگینی اظهار داشت: استراتو گواهی بر این است که چگونه دی ان ای طراحی لامبورگینی حتی با نسبت های غیرمنتظره کاملاً کار می کند. “طراحی استراتو میراث خودروی فوق‌العاده اسپرت آن را به شکل زندگی جدیدی تبدیل می‌کند، که نشان‌دهنده هدف خاص آن برای ارائه یک تجربه رانندگی واقعا منحصر به فرد و سرگرم‌کننده است.”

اطلاعات فنی

لامبورگینی هوراکان استراتو با یک موتور ۵.۲ لیتری V10 با حداکثر توان خروجی ۶۱۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر (در ۶۵۰۰ دور در دقیقه)، همراه با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و کنترل الکترونیکی چهار چرخ محرک با خودکار مکانیکی عقب عرضه می شود. -قفل دیفرانسیل طراحی شده برای ارائه عملکرد بهینه در سطوح بدون سنگفرش و شنی، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (حدود ۶۰ مایل در ساعت) در ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت (حدود ۱۶۰ مایل در ساعت) می رسد.

MACHINEMAG4 7

این خودرو مجهز به ترمز با کالیپرهای مونو بلوک آلومینیومی ثابت با شش پیستون (جلو) و چهار پیستون (عقب) و دیسک‌های کربن سرامیکی تهویه‌شده و متقاطع با قطر ۳۸۰ میلی‌متر و ضخامت ۳۸ میلی‌متر در جلو و ۳۵۶ میلی‌متر قطر و ۳۲ میلی‌متر است. ضخامت میلی متر در عقب این خودرو با رینگ‌های ۱۹ اینچی مجهز به لاستیک‌های مهندسی سفارشی بریجستون Dueler AT002 عرضه می‌شود که حداکثر تطبیق‌پذیری و سازگاری را برای هر شرایط و سطحی ارائه می‌کند و در عین حال به احساس، احساس و لذت رانندگی خودرو کمک می‌کند: لاستیک‌ها در اندازه ۲۳۵/۴۰ R19 هستند. جلو و ۲۸۵/۴۰ R19 در عقب، دارای فناوری run-flat است که در صورت پنچری، رانندگی حداقل ۸۰ کیلومتر با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت با فشار صفر را تضمین می کند. طراحی و یک ترکیب لبه برش که چسبندگی عالی را هم بر روی شن و هم بر روی آسفالت فراهم می کند و در عین حال هندلینگ عالی و عملکرد سرعت بالا را حفظ می کند.

MACHINEMAG3 6

در میان خدمات درون‌برد، لامبورگینی کانکت شامل ادغام با آمازون الکسا برای تنظیم ویژگی‌های خودرو مانند تهویه مطبوع و روشنایی و همچنین کنترل ناوبری، تماس‌های تلفنی و سرگرمی با یک فرمان صوتی ساده است. همچنین می توان خودرو را از راه دور از طریق برنامه لامبورگینی UNICA با کنترل از راه دور کنترل سرعت و ارسال یک مقصد به طور مستقیم به سیستم ناوبری کنترل کرد.

لامبورگینی هوراکان استراتو دارای یک سیستم تله متری متصل است که به راننده اجازه می دهد تا عملکرد را نظارت کند و داده ها را از طریق برنامه UNICA تجزیه و تحلیل کند. کاربران اپل واچ همچنین می توانند اطلاعات ضربان قلب خود را با سیستم تله متری روی برد همگام کنند تا عملکرد رانندگی خود را اندازه گیری کنند. ضبط درایو لامبورگینی نیز برای ثبت تجربیات روی فرمان در دسترس است. این امکان را به راننده می‌دهد تا هیجان‌انگیزترین لحظات رانندگی را فیلمبرداری کند و ویژگی Board Diaries را تقویت می‌کند: کتاب حافظه دیجیتالی که در برنامه لامبورگینی UNICA ادغام شده است.

MACHINEMAG2 7

هوراکان استراتو جدید تقریباً امکانات نامحدودی را برای شخصی‌سازی ظاهر خودرو ارائه می‌کند: به لطف برنامه لامبورگینی Ad Personam، مشتریان می‌توانند از بین ۳۵۰ رنگ خارجی و بیش از ۶۰ رنگ برای چرم و داخل آلکانترا انتخاب کنند.

تولید نسخه محدود ۱۴۹۹ دستگاه از فوریه ۲۰۲۳ آغاز می شود.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×