پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی وارد بورس کالا شد
شرکت بهمن

دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی وارد بورس کالا شد

۱۴۰۱-۰۹-۱۶

گروه بهمن اعلام کرد: برای نخستین بار دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی ۷ نفره در بورس کالا عرضه می‌شود و برای دومین مرتبه دیگنیتی پرایم در بورس کالا به فروش می‌رسد.

مجله ماشین – گروه بهمن می‌خواهد برای دومین مرتبه دیگنیتی پرایم را در بورس کالا به فروش برساند. این خودروی SUV در تاریخ ۲۲ آذر با قیمت پایه ۸میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در این طرح چهار نوع دیگنیتی پرایم سفید با تریم قرمز و مشکی و همینطور دیگنیتی پرایم مشکی با تریم قرمز و مشکی عرضه می‌شود.

خریداران خودرو دیگنیتی از بورس کالا ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی می‌باشند که شامل: هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به‌علاوه سایر هزینه‌ها، جمعاً به مبلغ ۳۹۴۴۱۹۰۲۷ ریال به شرح زیر است: مبلغ ۳۵۳۵۰۰۰۰۰ ریال شامل: (هزینه مالیات و عوارض شماره‌گذاری) هزینه هوشمندسازی کارت خودرو ۴۳۵۰۰۰ ریال، هزینه خدمات پست ۵۰۰۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری ۲۸۰۰۰۰۰ ریال و بیمه شخص ثالث۳۷۱۸۴۰۲۷ ریال.

همچنینی برای نخستین بار نخستین بار ۱۰۶دستگاه دیگنیتی پرستیژ را در بورس کالا به فروش برساند. این خودروی SUV در تاریخ ۲۳ آذر با قیمت پایه ۹میلیارد و ۹۶۵میلیون ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در این طرح چهار نوع دیگنیتی پرستیژ سفید با تریم قرمز و مشکی و همینطور دیگنیتی پرایم مشکی با تریم قرمز و مشکی معامله خواهد شد.

دیگنیتی پرستیژ دارای موتور ۲۰۰۰سی.سی GDI مجهز به سیستم توربور شارژ با حداکثر قدرت موتور ۲۲۸اسب بخار با آلایندگی یورو ۶ دارای بالاترین تکنولوژی‌های ایمنی و امنیتی است. این خودرو به دوربین ۳۶۰درجه، دوربین دید عقل و سیستم هوشمند ورود بدون کلید و ایربگ و.. مجهز شده است.

در مورخ ۲۹ آذر فیدلیتی ۷ نفره را در بورس کالا با قیمت پایه ۷میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در این طرح چهار نوع فیدلیتی تیپ۲ ( ۷نفره) در دو رنگ سفید و مشکی به بورس کالا خواهد رفت.

خریداران خودرو فیدلیتی از بورس کالا ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی هستند. این هزینه‌ها شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی به‌علاوه مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث که بر قیمت نهایی خودرو در بورس کالا اضافه می‌شود.

فیدلیتی پرایم تیپ ۲موتور۱۵۰۰ CC توربو شارژ با قدرت موتور ۱۵۵اسب بخار با استاندارد آلایندگی یورو ۵و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ایمنی و حفاظتی مانند ترمز (ABS,EBD,BA,EBA) با گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه، دوربین‌های ۳۶۰، دید عقب و ثبت رانندگی، تشخیص مانع و… به بازار معرفی شده است.

بر اساس ضوابط حاکم بر این روش فروش، هر کدملی اجازه ثبت سفارش برای یکی از کدهای فروش و فقط برای یک دستگاه خودرو را دارد و در صورت خرید خودرو، سند و شماره گذاری آن تنها به نام شخص صاحب کد بورسی خواهد بود.

پیش پرداخت این روش فروش، ۳۰٪ قیمت پایه و هزینه‌های جانبی آن مانند مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش محاسبه می‌شود و قیمت نهایی در بورس کالا بدون احتساب هزینه مالیات، عوارض و شماره گذاری، بیمه، خدمات پست و نظایر آن است.

خریداران برای انجام این معامله باید کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

قائم مقام بورس کالای ایران پیشتر اعلام کرد: عرضه خودرو در بورس کالا از ابتدای سال آغاز شد فراز و نشیب های بسیاری همراه داشته است و از مرداد ماه به بعد یک روند با ثبات تری را به خودش گرفت و دیگر خودروهای پرتیراژ خودرو ساز های بزرگ هم کم کم دارد وارد بورس کالا می شوند ، از ابتدای سال تا حالا ۴۹۴۳ دستگاه انواع خودرو و سواری در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته به ارزش ۶۴ هزار میلیارد تومان که استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته. در کل سال ۲۰۰۰۰ کد در کل معاملات صادراتی بوده امسال تا الان بیش از ۱۰۰هزار کد صادر شده که تقریباً ۵۰ هزار کد متعلق به مشتریان خودروسازی است. در مجموع ۸۴۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین در دو هفته آینده در بورس کالا عرضه خواهند شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×