پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز اولین نمایندگی مخصوص خودروهای برقی را در خارج از آلمان افتتاح کرد
MercedesEQYokohama

مرسدس بنز اولین نمایندگی مخصوص خودروهای برقی را در خارج از آلمان افتتاح کرد

۱۴۰۱-۰۹-۱۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرسدس بنز قبلا اعلام کرده بود که آماده است تا سال 2030 به سمت خودروهای تمام برقی برود.

مجله ماشین – مرسدس بنز اولین نمایندگی خود را که فقط خودروهای برقی می فروشد افتتاح کرد. این نمایندگی که مرسدس EQ یوکوهاما نام دارد، در یوکوهاما، شهری در جنوب توکیو در استان کاناگاوا واقع شده است.

نمایشگاه مرسدس EQ یوکوهاما با وسعت ۱۲۲۱ متر مربع، پنج مدل مرسدس EQ را در خود جای داده است که نشان دهنده مدل های EQ موجود، از جمله مرسدس EQS پرچمدار است. با توجه به برنامه کمپانی مرسدس بنز برای تولید خودروهای تمام الکتریکی قطعا تعداد این محصولات افزایش پیدا خواهد کرد. برای مشتریان، تست رانندگی امکان پذیر است همچنین مکانی برای تحویل خودرو و سه واحد شارژر CHAdeMO وجود دارد.

MercedesEQYokohama

مرسدس EQ یوکوهاما به غیر از ایستگاه های شارژ EV، تجهیزات V2H دارد که سبک زندگی EV را پیش نمایش می دهد. پنل های خورشیدی که در آینده نصب خواهند شد، باید نمایندگی را به طور کامل به یک نوعی از آینده تبدیل کند که این انرژی را از منابع طبیعی و تجدید پذیر تامین کند.

مرسدس EQ یوکوهاما دارای کارشناسان EQ است که منتظر کمک به مشتریان علاقه مند هستند. این افراد برای رسیدگی به هر سوالی که مشتری ممکن است در رابطه با خودروهای الکتریکی داشته باشد، به خوبی مهارت دارند.

علاوه بر افتتاح مرسدس EQ یوکوهاما، MB Rent نیز با هدف اینکه خریداران علاقه مند این فرصت را داشته باشند تا نه تنها یک مدل EQ را آزمایش کنند، بلکه برای مدت زمان معینی با آن زندگی کنند، معرفی شد.

MercedesEQYokohama

بازدید از مرسدس EQ یوکوهاما اکنون برای عموم آزاد است و مراسم افتتاحیه در حال حاضر در حال برگزاری است که به مدت پنج روز تا یکشنبه ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

مرسدس بنز قبلاً اعلام کرده بود که آماده است تا سال ۲۰۳۰ به سمت خودروهای تمام الکتریکی برود. مدل‌های فعلی مرسدس EQ عبارتند از EQC، EQV، EQA، EQB، EQS، EQS SUV، EQE، و EQE SUV. مرسدس EQG و EQT در حال حاضر در حال تولید و توسعه هستند تا تیم خودروهای الکتریکی مرسدس بنز را تقویت کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×