پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جنسیس GV60 اولین مدل در اروپا با فناوری تشخیص چهره شد
جنسیس GV60

جنسیس GV60 اولین مدل در اروپا با فناوری تشخیص چهره شد

۱۴۰۱-۰۹-۲۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

جنسیس GV60 اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این برند لوکس است.

مجله ماشین – این خودرو در بازار اروپا برای مدل سال ۲۰۲۳، برای اضافه کردن آپشن ‌های بیومتریک جدید، از جمله اولین فناوری تشخیص چهره در جهان برای ورود بدون کلید در یک خودروی تولیدی، در حال افزایش فناوری است.

Face Connect به مشتریان این امکان را می‌دهد که با استفاده از صورت خود قفل خودرو خود را باز کرده و به لطف حسگر تشخیص چهره با یک کنترل‌کننده پردازش تصویر با حافظه عمیق، دسترسی داشته باشند. شما فقط باید یک بار با کلید فیزیکی به خودرو دسترسی داشته باشید و چهره خود را برای تشخیص چهره تنظیم کنید تا همه قفل‌ها و استارت‌ موتور به طور کامل بدون نیاز به کلید فیزیکی انجام می‌شوند.

جنسیس GV60

برای برخی، این فناوری احتمالاً کمی بیش از حد ترسناک و گیج کننده به نظر می رسد. با این حال، جنسیس می‌گوید استفاده از این سیستم آسان است و یک نشانگر ال‌ایی‌دی روی ستون B وجود دارد که وضعیت خودرو را به تصویر می‌کشد و هر زمان که سیستم فعال شود، تأیید می‌کند. این خودروساز همچنین تضمین می کند که هیچ داده بیومتریک هرگز از راه دور خارج از محدوده مشخص خودرو بارگذاری و ذخیره نمی شود.

احتمالا این فناوری برای شما آشنا به نظر می رسد زیرا این آپشن در بسیاری تلفن های هوشمند بسیاروجود دارد و محبوب است همچنین میلیون ها کاربر در سراسر جهان روزانه از آن استفاده می کنند. جنسیس معتقد است که کاربرد آن در GV60 برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند شنا، کوهنوردی و دویدن ایده‌آل است که در طی آن حمل کلید فیزیکی راحت نیست.

جنسیس GV60

توجه به این نکته مهم است که این فناوری در بازار ایالات متحده برای GV60 در دسترس بوده است. این برند کره‌ای می‌گوید این کراس اوور لوکس الکتریکی هم‌اکنون برای سفارش در بازارهای خاصی در سراسر اروپا، از جمله بریتانیا، جایی که GV60 در کلاس‌های پرمیوم، اسپرت و اسپرت پلاس فروخته می‌شود، در دسترس است. در ایالات متحده، کراس اوور EV در دو نسخهGV60  ادونس پایه با AWD استاندارد و برد ۲۴۸ مایلی و GV60  پرفورمنس با قدرت ۴۲۹ اسب بخار موجود است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×