شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن ۲۰۲۳ با قابلیت تغییر رنگ
اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن 2023

اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن ۲۰۲۳ با قابلیت تغییر رنگ

۱۴۰۱-۱۱-۰۵

اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن 2023 که بسته به زاویه و نور، می تواند رنگ های آبی، سبز یا بنفش داشته باشد، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، اینفینیتی Q50 رد اسپرت ۴۰۰ مدل ۲۰۲۳ دارای نسخه اپال مشکی جدید است که این سدان اسپرت را با رنگی خاص که قابلیت تغییر دارد می پوشاند.

به گفته این برند، این مدل در تعداد محدودی تولید خواهد شد. قیمت اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن ۲۰۲۳ از مدل پایه ۲۲۰۰ دلار بیشتر است.

این رنگ مشکی اوپال متالیک Q50 بسته به زاویه دید یا نحوه برخورد نور با آن، می تواند رنگ های آبی، سبز یا بنفش به خود بگیرد.

اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن 2023

اینفینیتی همچنین یک اسپویلر لبه صندوق عقب با روکش فیبر کربن در معرض دید نصب می کند. نشان ها و لوگوهای روی بدنه مشکی ساتن هستند.

متأسفانه، عکس ها نمونه خوبی از سایه هایی که این رنگ می تواند نشان دهد ارائه نمی دهد. با این حال، در برخی از تصاویر، می توانید یک رنگ سبز را مشاهده کنید.

در داخل، روکش چرمی مشکی با دوخت قرمز وجود دارد. صندلی‌های جلو دارای بخش‌های الماسی روی پایه‌ها هستند.

اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن 2023

در زیر کاپوت، یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ دوقلو وجود دارد که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

گیربکس هفت سرعته اتوماتیک تنها گزینه گیربکس است، اما خریداران می توانند انتخاب کنند که نیرو به چرخ های عقب منتقل شود یا به هر دو محور.

برای سال ۲۰۲۳، اینفینیتی تغییرات کوچکی در محدوده Q50 ایجاد می کند.چرم قهوه ای زین اکنون گزینه ای در تریم لوکس است.

اینفینیتی Q50 بلک اوپال ادیشن 2023

همه محصولات اینفینیتی ۲۰۲۳ با برنامه گارانتی ویژه این برند ارائه می شوند. این گارانتی شامل سه سال تعویض روغن، تعویض لاستیک، بازرسی و موارد دیگر است.

Q50 2022 ویژگی‌های استاندارد اضافی مانند صندلی‌های چرمی با عملکرد حافظه روی صندلی راننده، آینه‌های بیرونی تاشو برقی و سیستم صوتی پریمیوم سری Bose پرفورمنس دریافت کرده است.

اینفینیتی در حال حاضر در حال آماده سازی برای معرفی یک خودروی الکتریکی در ایالات متحده است. این خودرو و یک مدل نیسان از سال ۲۰۲۵ از کارخانه مونتاژ وسایل نقلیه کانتون در می سی سی پی می آیند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×