پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر فیس لیفت پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ منتشر شد
پژو 2008 مدل 2024

تصاویر فیس لیفت پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ منتشر شد

۱۴۰۱-۱۱-۱۱

کراس اوور ساب کامپکت با چراغ های عقب بازطراحی شده که پنهان شده است مشاهده شد.

به گزارش مجله ماشین، هفته گذشته، این خودروساز فرانسوی اعلام کرد که قصد دارد فناوری هیبریدی ملایم ۲۰۰۸ خود را اواخر امسال ارائه دهد.

راه اندازی ۴۸ ولت احتمالاً با فیس لیفت میان چرخه این کراس اوور کوچک عرضه خواهد شد که اکنون برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفته است.

این وسیله نقلیه که بین دو جلسه تست در سرما گرفتار شده بود، فقط در عقب استتار داشت. با این حال، پیش‌بینی می‌شود نمونه‌های اولیه آینده نیز در جلو لباس مبدل بپوشند.

پژو 2008 مدل 2024

نوک اگزوز دوگانه نشان می دهد که ما با یک نمونه اولیه پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ روبرو هستیم که مجهز به موتور احتراقی است اما e-2008 احتمالاً تغییرات ظاهری مشابهی را تجربه خواهد کرد.

از آنچه تاکنون می‌توانیم بگوییم، کراس اوور B سگمنت چراغ‌های عقب بازطراحی‌شده دریافت کرده است.

سپر عقب بیشتر شبیه به هم به نظر می‌رسد، اگرچه از آنجایی که برند Stellantis زحمت پوشاندن آن را به خود اختصاص داده است، ممکن است تغییرات محتاطانه‌ای وجود داشته باشد که به دلیل پوشش استتاری نمی‌توانیم ببینیم.

خودروی آزمایشی که در ساعات پایانی روز در سوئد گرفتار شد، به‌جای راه‌اندازی تمام ال‌ای‌دی اختیاری با امضای چراغ سه پنجه، چراغ‌های هالوژنی داشت.

پژو همچنین فضای داخلی را پوشش نداده است و این تصور را ایجاد می کند که کابین از مدل فعلی خارج خواهد شد.

با این حال، تاریخ به ما آموخته است که لیفت صورت معمولاً در داخل نیز تغییراتی ایجاد می‌کند.

پژو 2008 مدل 2024

در مورد تغییرات زیر کاپوت، آن مدل‌های هیبریدی ملایم به نسل جدیدی از موتورهای بنزینی PureTech با ۱۰۰ و ۱۳۶ اسب بخار قدرت خواهند رسید.

خروجی از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه که دارای موتور الکتریکی ۲۱ کیلوواتی است به چرخ های جلو می رسد. گذشته از گشتاور بسیار پایین، ۲۰۰۸ مصرف سوخت را تا ۱۵ درصد کاهش خواهد داد.

خودروهای الکتریکی کوچک اخیر Stellantis بهبود یافته‌اند و به احتمال زیاد e-2008 در ردیف بعدی قرار خواهد گرفت که برای برد بیشتر ارتقا یافته است.

به عنوان مثال مدل ۲۰۲۳ e-208 با ۲۰ اسب بخار اضافی برای مجموع ۱۵۶ اسب بخار قدرت را در نظر بگیرید در حالی که گشتاور در همان ۲۶۰ نیوتن متر (۱۹۱ پوند فوت) باقی مانده است.

سوپرمینی برقی اکنون دارای یک باتری بزرگتر با ظرفیت قابل استفاده ۴۸.۱ کیلووات ساعت (از ۴۶.۲ کیلووات ساعت) است تا ۴۰۰ کیلومتر (۲۴۹ مایل) را با یک بار شارژ در چرخه WLTP طی کند.

پژو فیس لیفت ۲۰۰۸ را در نیمه دوم سال به فروش خواهد رساند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×