چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » خودروی هنری جدید تیم فرمول یک آلفارومئو رونمایی شد
خودروی هنری جدید تیم فرمول یک آلفارومئو

خودروی هنری جدید تیم فرمول یک آلفارومئو رونمایی شد

۱۴۰۱-۱۱-۱۱

در حالی که خودروی تک سرنشین جدید آلفارومئو در 7 فوریه معرفی خواهد شد، این تیم با همکاری بوگی از یک خودروی هنری برای راه اندازی فصل 2023 رونمایی می کند.

به گزارش مجله ماشین، آلفارومئو C43 جدید تا یک هفته دیگر رونمایی خواهد شد، در همین حال این تیم در حال رونمایی از خودروی هنری برای هواداران برای شروع فصل ۲۰۲۳ است.

خودروی هنری آلفارومئو برای فرمول یک

این هنرمند با استفاده از قوطی های اسپری خود بر روی بدنه یکی از ماشین های تیم، یک اثر هنری منحصر به فرد را خلق کرد که در محیط زیبای Waldhaus Flims در کوه های آلپ سوئیس رونمایی شد.

بوگی هنرمند، طراح و تصویرگر آلمانی الاصل گرافیتی که در سوئیس زندگی می‌کند، می‌تواند به یک حرفه هنری نگاهی بیاندازد که طی آن در بیش از ۴۰ کشور جهان، با برخی از بزرگترین برندهای جهان و برخی از هنرمندان، تولید محتواکرده است.

بوگی در این مورد بیان کرد، فرصت رنگ آمیزی ماشین فرمول ۱ هر روز به دست نمی آید، این فرصتی است که یک بار در زندگی اتفاق می افتد، و انجام آن برای تیمی در سوئیس برای من معنای خاصی دارد.

با طراحی خود سعی کردم روح این تیم را منتقل کنم:. حروفی که در کنار هم قرار می گیرند تا هنر را شکل دهند، نمادی از همه افراد، شرکا و سازمان هایی هستند که در ایجاد این ماشین مشارکت دارند. آلفارومئو تیمی است که فراتر از نام خود است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه عکاسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×