پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آینده رولزرویس برقی است
2023 Rolls-Royce Spectre

آینده رولزرویس برقی است

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

وقتی به تجمل فکر می کنید، برندهای زیادی در صنعت خودروسازی به ذهن شما خطور می کند.

به گزارش مجله ماشین، ممکن است این میباخ مرسدس بنز یا سری ۷ بی‌ام‌و سری F پیشرو در مدل‌های لوکس این بخش باشند، اما برندی وجود دارد که تصور لوکس همه این برندها و مدل‌ها را چند صد قدم جلوتر می‌برد و آن رولزرویس است.

این سازنده خودروهای لوکس بریتانیایی با مدل اسپکتر که در ماه های گذشته معرفی کرده بود، خود را برای ورود به عصر الکتریکی آماده می کرد.

تورستن مولر اوتوس، رئیس و مدیرعامل این برند در مصاحبه‌ای بیان داشت داشت:ما همچنین به این فکر کردیم که آیا این خودرو الکتریکی خواهد بود یا خیر. حالا وقتی به آن نگاه می کنیم، اسپکتر به عنوان یک مدل تمام الکتریکی معرفی شد.

تمام مدل های جدید رولز رویس آینده تا سال ۲۰۳۰ به صورت تمام برقی معرفی خواهند شد. علاوه بر این، در حالی که این مدل ها الکتریکی خواهند بود، به حفظ آنچه رولزرویس مخفف آن است، ادامه خواهند داد. اسپکتر پویاترین مدل RR در تاریخ است!

حالا وقتی کمی دورتر می‌شویم و به مدل اسپکتر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که المان‌های طراحی رولزرویس معمولی حفظ شده‌اند، اما فرم سنتی این عناصر طراحی، البته مانع از برقی بودن خودرو نمی‌شود.

علاوه بر این، رئیس این برند، فکر می کند که دوره انتقال به انرژی الکتریکی برای رولز رویس هموار خواهد بود.

آینده رولزرویس مطمئناً الکتریکی خواهد بود. این شرکت بیش از یک دهه است که روی مدل های برقی کار می کند و اکنون آنها اولین مدل تمام الکتریکی خود را به نام اسپکتر دارند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×