چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » جزئیات جدید ID.7 منتشر شد
جزئیات جدید ID.7

جزئیات جدید ID.7 منتشر شد

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

پرچمدار برقی فولکس واگن 700 کیلومتر برد خواهد داشت.

به گزارش مجله ماشین، خودروهای سدان هنوز نمرده اند! اگرچه مدل‌های SUV فراگیر می‌شوند، اما مهم‌ترین برندهای صنعت خودرو به تولید مدل‌های سدان ادامه می‌دهند. در واقع مدل برقی پرچمدار فولکس واگن یکی از بزرگترین بازیگران این صنعت، یک سدان خواهد بود.

فولکس‌واگن در نمایشگاه CES 2023، ID.7 Aero را با استتار زیاد به نمایش گذاشت. به این ترتیب اطلاعاتی در مورد طراحی مدل پرچمدار این برند داشتیم. حالا بیایید ببینیم در مورد ID.7 Aero چه می دانیم.

مدل ID.7 از نظر ظاهری کاملاً به کانسپت Aero معرفی شده در سال های گذشته نزدیک خواهد بود، اما ممکن است در نسخه تولیدی تفاوت هایی نسبت به مدل مفهومی وجود داشته باشد. عامل دیگر اندازه خودرو است. ما نمی گوییم که ID.7 یک سدان جمع و جور است. اگر بگوییم فاصله بین دو محور خودرو از مدل پرچمدار این برند Arteon بیشتر است، می توانید تصوری در مورد طول ID.7 داشته باشید.

جزئیات جدید ID.7

علاوه بر این، یک صفحه نمایش لمسی ۱۵.۰ اینچی در فضای داخلی وجود دارد. از روی این صفحه نمایش بزرگ می توان عناصر حیاتی مرتبط با خودرو را زیر نظر گرفت یا مداخله کرد. تمام جزئیات مانند حالت های رانندگی، برد باقی مانده از این صفحه کنترل می شود.

در ID.7 در صورت تمایل می توان آپشن های دو موتوره یا تک موتوره را خریداری کرد. فولکس واگن هنوز درباره پیشرانه خودرو اظهار نظری نکرده است، اما در آینده اطلاعاتی در مورد موتورهای الکتریکی ID.7 خواهیم داشت. آنچه در حال حاضر می دانیم این است که طبق داده های WLTP، این خودرو تا ۷۰۰ کیلومتر برد خواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×