پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورد ۳۸۰۰ نفر را اخراج می‌کند
فورد 3800 نفر را اخراج می‌کند

فورد ۳۸۰۰ نفر را اخراج می‌کند

۱۴۰۱-۱۱-۲۵

به گفته مارتین ساندر، مدیر کل فورد مدل e اروپا، این شرکت 3800 نفر را در 3 سال آینده اخراج خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آمریکایی فورد با اقداماتی که اخیرا انجام داده شروع به روی آوردن به خودروهای برقی کرده است. در این زمینه، این شرکت با عرضه مدل های جدید و به روز رسانی کارخانه های خود، خود را برای آینده الکتریکی آماده می کند. علاوه بر این مراحل، این برند قصد دارد کارکنان خود را اخراج کند.

به گفته مارتین ساندر، مدیر کل فورد مدل e اروپا، این شرکت ۳۸۰۰ نفر را در ۳ سال آینده اخراج خواهد کرد. در حالی که ۲۸۰۰ مورد از این موقعیت ها در بخش مهندسی هستند، ۱۰۰۰ موقعیت باقی مانده در حوزه های اداری مانند بازاریابی هستند.

نگاه دقیق تر به اعداد نشان می دهد که ۲۳۰۰ کارمند در آلمان و ۱۳۰۰ کارمند در بریتانیا بیکار خواهند شد و ۲۰۰ نفر باقی مانده در سایر نقاط اروپا اخراج خواهند شد. تا سال ۲۰۲۵، فورد ۳۴۰۰ کارمند در زمینه مهندسی خواهد داشت. مارتین ساندر در مصاحبه با اتوموتیو نیوز گفت:

در مقایسه با پیشرانه‌های موتورهای احتراقی، کارهای کمتری برای انجام دادن در خودروهای الکتریکی وجود دارد. ما به سمت دنیایی حرکت می‌کنیم که در آن به کار مهندسی کمتری نیاز است، با پلت‌فرم‌های جهانی کمتر. بنابراین باید تنظیمات را انجام دهیم.

فورد همچنین اعلام کرده است که با وجود کاهش نیروی کار، تا سال ۲۰۳۵ یک سری تمام الکتریکی در اروپا خواهد داشت. در حال حاضر این شرکت با همکاری برندهای مختلف در حال کار بر روی خودروهای جدید است. علاوه بر این، برخی از مدل هایی که با احتراق داخلی مورد تقاضا نیستند از تولید حذف می شوند. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت در ماه های گذشته در حال مذاکره با خودروساز چینی BYD برای فروش کارخانه Saarlouis خود در آلمان بوده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×