جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تسریع روند الکتریکی سازی نیسان
تسریع روند الکتریکی سازی نیسان

تسریع روند الکتریکی سازی نیسان

۱۴۰۱-۱۲-۰۹

این برند ژاپنی با مدل های جدید بسیار بیشتری ظاهر خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز ژاپنی نیسان می خواهد روند الکتریکی سازی را تسریع بخشد، زیرا پتانسیل و تقاضای مشتریان بیشتری را در خودروهای برقی می بیند. با توجه به استراتژی Nissam Ambition 2030 که در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، نیسان در عرض ده سال می خواست ۲۳ خودروی الکتریکی داشته باشد که ۱۵ مورد از آنها مدل های کاملاً جدید بودند.

نیسان می خواهد با معرفی ۲۷ خودروی الکتریکی که ۱۹ تای آنها کاملاً جدید هستند تا سال ۲۰۳۰ سهم بسیار بیشتری از بازار خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص دهد. هدف دیگر این برند ژاپنی که می‌خواهد ۵۵ درصد از خودروهایی که تحت برندهای نیسان و اینفینیتی با مدل‌های موجود در محدوده محصولات جهانی خود به فروش می‌رساند، مدل‌های هیبریدی باشد این است که ۹۸ درصد از خودروهایی که تا سال ۲۰۲۶ در آمریکا فروخته می‌شوند، در جهان رقابتی ترین بازار خودرو، الکتریکی خواهد بود.

نیسان در حال حاضر بخشی از گروه شرکت هایی است که با مشارکت رنو و میتسوبیشی تشکیل شده است و یکی از بزرگترین خودروسازان در جهان است. این برند که پروژه نیسان آمبیشن را اجرا کرد و از انتقال به دوره برقی سازی در سال ۲۰۲۱ خبر داد، اکنون می خواهد مدلی الکتریکی بسیار بیشتر از آنچه در این پروژه اعلام کرده بود داشته باشد و سهم بیشتری از بازار در رقابتی ترین بازارهای خودرو در جهان داشته باشد.

بر اساس اظهارات، ۹۰ مدل جدید در ده سال آینده از این گروه از شرکت های متشکل از نیسان – رنو و میتسوبیشی معرفی می شود و ۳۵ درصد از این مدل ها در یک معماری مشترک تولید می شوند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×