جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بزرگترین سقف شیشه ای در اسپیس خواهد بود
رنو اسپیس

بزرگترین سقف شیشه ای در اسپیس خواهد بود

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

نسل بعدی اسپیس به زودی رونمایی می‌شود و رنو سخت تلاش می کند تا ام‌پی‌وی سقوط کرده را احیا کند.

به گزارش مجله ماشین، اساساً این خودرو با گزینه های پنج یا هفت نفره آماده عرضه به مشتریان خواهد بود و روی همان پلت فرم قبلی تولید خواهد شد.

قبل از عرضه در ۲۸ مارس، این برند فرانسوی سقف شیشه ای پانوراما عظیم را به مشتریان معرفی می کند و ادعا می کند که این سقف شیشه ای بزرگترین سقف استفاده شده است.

اسپیس با سقف شیشه‌ای ۱.۳۳ متری خود می‌تواند بار دیگر ام‌پی‌وی نزدیک به مرگ را احیا کند. همانطور که در عکس های تیزر دیده می شود، سقف شیشه ای خودرو را کاملاً می پوشاند و به کابین کمک می کند تا محیط بسیار جادارتری به نظر برسد. سقف شیشه ای با عرض ۸۴ سانتی متر، چه در جلو و چه در عقب از هر نظر هوا را به شما منتقل می کند.

اسپیس ۱۴ سانتی متر کوتاه تر از مدل قبلی خود خواهد بود و طول کلی آن نزدیک به ۴.۷۲ متر است. با وجود این، حجم داخلی بسیار مفیدتری در انتظار ما است. از نظر طراحی بسیار شبیه به استرال خواهد بود.

اسپیس نه تنها نمای بیرونی استرال را دارد، بلکه بخش بزرگی از مشخصات فنی آن را نیز خواهد داشت. این مدل که با موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم یا موتور بنزینی ۱.۲ لیتری معرفی می شود، توان تولید ۱۴۰ تا ۲۰۰ اسب بخار را دارند. به احتمال زیاد، اسپیس مانند استرال دارای چرخ های عقب قابل هدایت خواهد بود و دارای سیستم تعلیق مستقل چند پیوندی در عقب خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×