جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خودروی آفرود جدید بی وای دی با بردی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر
خودروی آفرود جدید بی وای دی

خودروی آفرود جدید بی وای دی با بردی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر

۱۴۰۱-۱۲-۲۱

خودروی آفرود جدید بی وای دی بردی بیش از 1200 کیلومتر خواهد داشت همچنین BYD به طور مداوم خانواده مدل خود را گسترش می دهد.

به گزارش مجله ماشین، بی وای دی غول خودروسازی چین در حال کار بر روی یک خودرو شاسی بلند است و در تلاش است که محصولش به رقیب کلاس G  مرسدس تبدیل بشود. مقامات بی وای دی اعلام کردند که این وسیله نقلیه ۵۰۰۰ میلی متر طول و ۲۲۸۰ میلی متر عرض خواهد داشت. این مدل که با نام SF شناخته می شود، با نیرویی معرفی می شود که اساساً مدل G63 مرسدس بنز را هدف قرار می دهد.

این مدل که پیش بینی می شود ۶۷۱ اسب بخار قدرت داشته باشد، به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد. به هر حال، لازم به ذکر است که بی وای دی می خواهد در آینده یک خانواده مدل متشکل از مدل های شاسی بلند و پیکاپ داشته باشد. بنابراین می توان در آینده شاهد بسیاری از مدل های برند بی وای دی بود. این مدل که گفته می شود مسافتی معادل ۷۴۶ مایل یا تقریبا ۱۲۰۰ کیلومتر دارد، به سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد بود.

این شرکت مستقر در شنژن در ماه های گذشته یک مدل الکتریکی به نام U8 با برند جدید خود به نام Yangwang معرفی کرد. این مدل از نظر فنی برای رقابت با مرسدس بنز EQG طراحی شده است که انتظار می رود در روزهای آینده معرفی شود.

بی وای دی که فروش خود را در بازار اروپا با مدل Atto 3 در بریتانیا آغاز خواهد کرد، هیچ سرنخی در مورد اینکه آیا می خواهد خانواده مدل F را در اروپا بفروشد یا خیر، ندارد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×