پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فروش خودروهای احتراق داخلی در حال کاهش است
مرسدس eqs

فروش خودروهای احتراق داخلی در حال کاهش است

۱۴۰۱-۱۲-۲۳

طبق آخرین گزارش های منتشر شده، کاهش از سال 2017 شروع شده است.

به گزارش مجله ماشین، اخیراً تقاضا برای خودروهای برقی افزایش یافته است.به خصوص پس از جنگ روسیه و اوکراین که در سال گذشته آغاز شد، قیمت سوخت افزایش زیادی داشت.

این افزایش باعث شده افراد زیادی به سمت خرید خودروهای برقی بروند.بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، این وضعیت به تدریج افزایش خواهد یافت.

بر اساس آخرین گزارش بلومبرگ، در سال ۲۰۱۷ در مجموع ۸۶ میلیون خودروی احتراق داخلی در سراسر جهان فروخته شده است که شامل مدل های هیبریدی معمولی نیز می شود.

علاوه بر این خودروها، مدل های هیبریدی شارژی و تمام الکتریکی توانستند تنها ۱ میلیون دستگاه به فروش برسانند و با مدل های احتراق داخلی فاصله زیادی داشتند.

فروش خودروهای احتراق داخلی تا سال ۲۰۲۲ با ۲۰ درصد کاهش به ۶۹ میلیون رسید.

فروش خودروهای هیبریدی قابل شارژ به ۲.۹ میلیون دستگاه افزایش یافت، در حالی که فروش خودروهای تمام الکتریکی به ۷.۵ میلیون دستگاه افزایش یافت.

وقتی به تحلیل های بازار گزارش تهیه شده توسط بلومبرگ نگاه می کنیم، می بینیم که همین روند در آمریکای شمالی، اروپا و چین در حال وقوع است.

همچنین مشاهده شده است که تعداد خودروهای الکتریکی در بازارهایی مانند آفریقای جنوبی و هند رو به افزایش است. به خصوص اخیراً این امر باعث شده است که برندها مدل های الکتریکی زیادی را روانه بازار کنند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×