پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اولین عکس های سانگ یانگ تورس EVX منتشر شد
سانگ یانگ تورس EVX

اولین عکس های سانگ یانگ تورس EVX منتشر شد

۱۴۰۱-۱۲-۲۷

اولین عکس های سانگ یانگ تورس EVX منتشر شد. در ابتدای بهمن ماه سال جاری اولین عکس های جاسوسی یک خودروی برقی از سانگ یانگ را با دنبال کنندگان وبسایت مجله ماشین به اشتراک گذاشتیم.

به گزارش مجله ماشین، این سازنده SUV کره جنوبی اکنون تصاویر رسمی خودروی الکتریکی خود به نام تورس EVX را به اشتراک گذاشته است.

تورس برقی که در عکس های زیر می توانید آن را بررسی کنید، در نگاه اول بسیار شبیه به برادر احتراق داخلی خود است که در ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شد. اگرچه نمای جانبی تا حد زیادی حفظ شده است، اما می توان گفت که در قسمت جلو تغییرات محسوسی وجود دارد. شش نقطه LED واقع در وسط چراغ‌های LED در گوشه‌های قسمت بالایی از طراحی شیک خودرو پشتیبانی می‌کنند.

سانگ یانگ تورس EVX

فضای داخلی تورس الکتریکی کاملاً با برادر ۱.۵ لیتری توربوشارژر آن متفاوت است. صفحه نمایش بزرگ به سبک تبلت در وسط از بین رفته و با یک صفحه نمایش دوگانه شبیه به آنچه در ب‌ام‌و دیدیم جایگزین شده است. می بینیم که کنسول زیر صفحه وسط نیز تغییر کرده است. دکمه های فیزیکی در دو طرف فرمان حفظ شده اند.

سانگ یانگ تورس EVX

متأسفانه، این برند ترجیح می دهد هیچ یک از پیشرانه های تورس  EVX را به اشتراک نگذارد. این خودروساز در حال حاضر یک کراس اوور الکتریکی به شکل کوراندو e-Motion با تک موتور الکتریکی با قدرت ۱۹۲ اسب بخار در محور جلو دارد.

سانگ یانگ تورس EVX

این EV که در مورد آن صحبت می کنیم از یک بسته باتری با ظرفیت ۵۵.۳ کیلووات ساعت استفاده می کند و می تواند برد ۳۴۰ کیلومتری را در چرخه WLTP ارائه دهد. با توجه به آنچه در پشت صحنه گفته شد، کاملاً ممکن است که تورس EVX با ارتقاهای سخت افزاری مختلف و به احتمال زیاد تمام چرخ متحرک عرضه شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×