پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » فرمول یک میامی ۲۰۲۳ : ورشتاپن پیروز شد، آلونسو به سکو بازگشت
فرمول یک میامی ۲۰۲۳

فرمول یک میامی ۲۰۲۳ : ورشتاپن پیروز شد، آلونسو به سکو بازگشت

۱۴۰۲-۰۲-۱۸

مکس ورشتاپن راننده تیم ردبول برنده جایزه بزرگ میامی در پنجمین دوره مسابقه قهرمانی فرمول یک 2023 شد.

به گزارش مجله ماشین، پس از مسابقه ای که آخر هفته گذشته در آذربایجان برگزار شد، برای پنجمین مسابقه فصل جایزه بزرگ به نقطه ای دور یعنی ایالات متحده رفت.

سرجیو پرز در ابتدای مسابقه رهبری خود را حفظ کرد، اما نتوانست از انتقال مقام نخست به هم تیمی خود مکس ورشتاپن در قسمت بعدی مسابقه جلوگیری کند. بدین ترتیب ورشتاپن در مسابقه ای که از رده نهم آغاز شده بود پیروز شد و به سومین پیروزی در این فصل و سی و هشتمین پیروزی دوران حرفه ای خود دست یافت.

پرز که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست در مسابقات قهرمانی به مقام اول برسد، با شروع استراتژی‌ها نمی‌توانست به هم تیمی خود پاسخ دهد و مجبور شد به مقام دوم بسنده کند.

 فرمول یک میامی ۲۰۲۳

بدین ترتیب، ردبول بار دیگر با ورشتاپن و پرز مسابقه را در دو مکان برتر به پایان رساند. این بیست و ششمین یک و دو ردبول در این فصل است.

فرناندو آلونسو، راننده استون مارتین پشت سر رانندگان ردبول، سکو را به پایان رساند. آلونسو که در ۳ مسابقه ابتدایی فصل روی سکو بود، اما با کسب مقام چهارم آذربایجان به سختی از روی سکو بازماند ولی در میامی عملکرد بسیار قدرتمندی ارائه کرد و در جایگاه سوم به راحتی به سکو بازگشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×