جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر جدید لکسس LBX منتشر شد
لکسس LBX

تصاویر جدید لکسس LBX منتشر شد

۱۴۰۲-۰۳-۰۲

اعلام شد که این خودرو در تاریخ 5 ژوئن معرفی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز ژاپنی لکسس اعلام کرده است که مدل جدید SUV LBX را ۵ ژوئن در میلان ایتالیا معرفی خواهد کرد. در همین راستا، این برند تصاویری از این خودرو را منتشر کرده است.

یاریس کراس طولی در حدود ۴۲۰۰ میلی‌متر دارد، در حالی که کوچک‌ترین مدل لکسس UX، طولی در حدود ۴۵۰۰ میلی‌متر دارد. ما نمی دانیم که آیا این وسیله نقلیه بین این دو خواهد بود یا نزدیک به یاریس کراس.

با توجه به اینکه اخیراً تقاضا برای شاسی بلندهای کوچک افزایش یافته است و خودرویی مانند یاریس کراس در حال توسعه است، این می تواند یک گام بسیار سودآور برای این برند باشد.

از ماه می ۲۰۲۰ ادعاهای مختلفی در مورد این مدل از لکسس مطرح شده است. این خودرو از نظر ابعاد با آئودی Q2 رقابت خواهد کرد. اگرچه این مدل به BMW X1 و مرسدس بنز GLA چشمک می زند، اما Lexus UX در حال حاضر با آنها مبارزه می کند.

ما انتظار داریم لکسس LBX جدید، که انتظار می رود بر روی پلت فرم TNGA-B ساخته شود، شباهت هایی با یاریس کراس به عنوان یک واحد نیرو داشته باشد. به احتمال زیاد واحدهای هیبریدی و ۴ چرخ محرک که با موتور ۱.۵ لیتری کار می کنند پیش روی ما خواهند بود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×