جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورد دو مدل جدید الکتریکی را در سال ۲۰۲۵ معرفی می کند
فورد اکسپلورر

فورد دو مدل جدید الکتریکی را در سال ۲۰۲۵ معرفی می کند

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

این خودروساز در حال کار بر روی یک خودروی شاسی بلند جدید و یک پیکاپ جدید است.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آمریکایی فورد با مدل جدید شاسی بلند الکتریکی خود اکسپلورر، که در روزهای اخیر بارها دیده شده است، توجه ها را به خود جلب می کند. این خودروساز مستقر در دیترویت در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی عظیم با آرایش صندلی های سه ردیفه است. بر اساس اظهارات فورد، این مدل تولید شده با سایر مدل های موجود در بخش SUV فعلی متفاوت خواهد بود! علاقه مندان می دانند که فورد مدلی به نام اکسپدیشن مدل با ابعاد عظیم دارد که برای فروش در آمریکا عرضه می کند. انتظار می رود SUV جدید در این ابعاد باشد.

SUV الکتریکی قرار است در سال ۲۰۲۵ معرفی شود. علاوه بر این، این مدل دارای یک معماری الکتریکی جدید و کاملاً توسعه یافته خواهد بود. انتظار می‌رود با مدل‌های شاسی‌بلند بزرگ مانند Escalade رقابت کند. مدل برقی قرار است با قیمت مقرون به صرفه تری به مصرف کنندگان عرضه شود.

در عین حال، فورد قصد دارد یک مدل پیکاپ تمام الکتریکی را پس از F-150 Lightning در سال ۲۰۲۵ معرفی کند. این مدل پیکاپ با نام Project T3 شناخته می شود و قرار است با هزینه کمتری به مصرف کنندگان عرضه شود.

جیم فارلی مدیرعامل فورد، مدل SUV جدیدی را که می‌خواهند معرفی کنند، خودرویی بسیار شیک و آرام توصیف می‌کند که تجربه‌ای باورنکردنی را ارائه می‌دهد. به گفته فورد، هر دو خودروی معرفی شده دارای ویژگی های پیشگامانه خواهند بود.

فورد اکسپلورر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×