جمعه , ۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شرایط فروش » شرایط فروش پارس خودرو ( مرداد ۱۴۰۳ )
شرایط فروش پارس خودرو

شرایط فروش پارس خودرو ( مرداد ۱۴۰۳ )

۱۴۰۳-۰۵-۰۳

پیش فروش سهند اس ( مرداد )

پیش‌فروش خودروی سهند S از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. این فرصتی استثنایی برای نوسازی خودروهای فرسوده و جایگزینی آنها با خودرویی مدرن و ایمن است.

عنوانتوضیحات
مدل خودروسهند S دستی
طرح فروشنوسازی خودرو فرسوده
تاریخ آغاز پیش فروش۱۴۰۳/۰۵/۰۳ – ساعت ۱۰ صبح
تاریخ پایان پیش فروشتا زمان تکمیل ظرفیت
مبلغ پیش پرداخت۲۲۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان
الباقی قیمتهمزمان با صدور دعوتنامه
موعد تحویلدی الی اسفند ۱۴۰۳
ملاحظاتصرفا متقاضیان طرح جایگزینی خودرو فرسوده امکان ثبت نام دارند.
فراخواندانلود

واردات سایک و نیسان توسط پارس خودرو (تیر)

 این شرکت که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان ایران شناخته می‌شود، در اقدامی جسورانه، به سراغ واردات دو محصول از برندهای مشهور چینی و ژاپنی رفته است.

اولین محصول، eRX5 نام دارد و از دل شرکت خودروسازی سایک چین بیرون آمده است. این خودرو که در بازار چین با نام رووی (Roewe) شناخته می‌شود، یک کراس‌اوور هیبریدی است که با ظاهری مدرن و امکانات رفاهی روز دنیا، به نظر می‌رسد می‌تواند نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کند.

اما دومین محصول، نیسان سیلفی است. این سدان محبوب ژاپنی که در ایران سابقه حضور دارد، بار دیگر توسط پارس خودرو به کشورمان می‌آید. هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از سیلفی (بنزینی یا برقی) به ایران خواهد آمد، اما هر دو نسخه طرفداران خاص خود را دارند.

با ورود این دو محصول جدید، پارس خودرو به عنوان سومین واردکننده نیسان سیلفی در ایران شناخته می‌شود. این موضوع می‌تواند به نفع خریداران باشد، چرا که رقابت بیشتر، می‌تواند به کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش منجر شود.

طبق گفته مدیران پارس خودرو، در فاز اول قرار است حدود ۵۰۰۰ دستگاه از eRX5 و ۳۵۰۰ دستگاه از سیلفی تا پایان سال ۱۴۰۳ وارد کشور شوند. این تعداد نشان می‌دهد که پارس خودرو به استقبال خوب این دو محصول جدید از سوی خریداران ایرانی امیدوار است.

تبدیل حواله ساندرو و برلیانس به کوییک (خرداد)

شرکت پارس خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۳، طرحی را برای تبدیل حواله‌های معوق دو خودروی ساندرو و برلیانس به کوییک پلاس ارائه کرد.

تبدیل حواله ساندرو و برلیانس به کوییک

شرایط فروش پارس خودرو ( مرداد 1403 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×