چهارشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی جی‌ای‌سی آیون RT: عضو جدید بازار سدان برقی
جی‌ای‌سی آیون RT

معرفی جی‌ای‌سی آیون RT: عضو جدید بازار سدان برقی

۱۴۰۳-۰۶-۲۵ زمان مطالعه: 3 دقیقه 2

با اشاره به برنامه محصول اعلام شده قبلی توسط Aion، که شامل عرضه یک سدان جدید با نام رمز AY3 در ماه آگوست و سپس معرفی یک مدل جدید دیگر با نام رمز AY2 در نمایشگاه خودروی گوانگژو در ماه نوامبر می‌شود، مشخص نیست که آیا Aion RT در حال حاضر AY3 است یا خیر.

به گزارش مجله ماشین، برای نمای خارجی، Aion RT گرد است و برای یک خودروی انرژی جدید چینی با جلوپنجره بسته، چراغ‌های جلو باریک و دستگیره‌های مخفی درها، استاندارد به نظر می‌رسد؛ تعجب زیادی در اینجا وجود ندارد. پورت شارژ در سمت راست گلگیر جلو قرار دارد.

در قسمت عقب، منبع نور داخلی برای چراغ عقب جهت‌گیری مورب دارد. لوگوی حرف “AION” در وسط قرار دارد.

علاوه بر برچسب دم “RT”، اعلامیه دو برچسب دم دیگر را نیز نشان داد: “T” و “VT”. با این حال، نام رسمی هنوز باید توسط GAC اعلام شود. Aion RT دارای اندازه‌های ۴۸۶۵/۱۸۷۵/۱۵۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلی‌متر است که بالاتر از GAC Aion S (4863/1890/1515 میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۶۰ میلی‌متر) قرار دارد. چهار وزن خالی اعلام شد: ۱۶۷۰ کیلوگرم، ۱۷۰۰ کیلوگرم، ۱۷۵۰ کیلوگرم و ۱۷۸۰ کیلوگرم.

معرفی جی‌ای‌سی آیون RT: عضو جدید بازار سدان برقی
نمای عقب جی‌ای‌سی آیون RT

علاوه بر این، Aion RT روی لاستیک‌های ۲۱۵/۵۵ R17 و ۲۳۵/۴۵ R18 کار می‌کند و سبک‌های مختلف رینگ را برای انتخاب ارائه می‌دهد.

کیت‌های خارجی دیگر شامل شش رادار جلو، شش لیزر عقب، بدون رادار عقب، رادار سقف جلو، بدون دوربین جلو، بدون دوربین عقب، یک سانروف اختیاری، شیشه‌های حریم خصوصی و دستگیره‌های درب با رنگ‌های مختلف و همچنین پوشش پورت شارژ است.

قدرت از یک موتور همزمان مغناطیسی دائمی (مدل TZ180XYXOF51) تامین می‌شود و دو گزینه حداکثر توان ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) و ۱۶۵ کیلووات (۲۲۱ اسب بخار) را ارائه می‌دهد که با یک بسته باتری فسفات آهن لیتیوم از CATL جفت شده است. حداکثر سرعت ۱۶۳ کیلومتر در ساعت است. ظرفیت باتری و اطلاعات مربوط به برد در حال حاضر فاش نشده است.

در ماه آگوست، GAC Aion در سطح جهانی ۳۵۳۵۵ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، طبق برنامه‌های قبلی، Aion قصد دارد چهار مدل جدید را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×