مجله ماشین | ۲۰۳ | آذر ۱۳۷۸
شماره پیاپی ۲۰۳
آموزش رانندگان بهتر از جریمه آنهاست صفحه ۴
آزمایش مقایسهای هشت اتومبیل سدان هیوندای سوناتا، تویوتا کامری، شورولت مالیبو الدزمبیل آلرو صفحه ۵
، نیسان آلتیما، هوندا آکورد، دوج استراتوس و میتسوبیشی گالانت صفحه ۵
نگاهی به جدیدترین اتومبیلهای روباز آلمانی صفحه ۱۳
اتومبیلها در آینده چگونه خواهند بود صفحه ۱۷
ورود فراری به هزاره سوم! صفحه ۱۹
اولین پیروزی «بامو» در مسابقات ۲۴ ساعته لمان صفحه ۲۳
ضدیخ گازوئیل صفحه ۲۹
آشنایی با عملکرد کلاچ و عیبیابی آن صفحه ۳۱
آزمایش فنی و مقایسه دو اتومبیل «پژو ۴۰۵» و «دوو سییلو» صفحه ۳۵
توصیههای برای نگهداری از رنگ اتومبیل صفحه ۴۱
«نیسان اکسترا» در مقابل «جیپ چروکی چیف» صفحه ۴۳
نسل جدید «بامو» سری سه تورینگ صفحه ۵۵
یک سری اطلاعات مفید برای کاهش تصادفات رانندگی صفحه ۵۹
تست فنی و مقایسه سه موتورسیکلت «هوندا هورنت»، «کاوازاکی ZR-7» و «یاماها فازر» صفحه ۶۲
تکنولوژی اتومبیل به زبان ساده صفحه ۶۸
تشریح سیستم حرکت چهارچرخ در اتومبیل و سیستم سوخترسانی کامون ریل صفحه ۶۸
«اردن» ابر جگوار را ساخت صفحه ۷۰
نقش تایرها در عملکرد اتومبیل صفحه ۷۱
طراحی تایرهای دوقلو تحولی دیگر در ضنعت لاستیکسازی صفحه ۷۳
آخرین خبرها از آخرین پیشرفتهای تکنولوژی صفحه ۷۵
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۷۹
شرایط خروج موقت وسایل نقلیه از کشور صفحه ۸۲
آخرین خبرها از دنیای اتومبیل صفحه ۸۴
لامبورگینی دیابلو، پورشه ۹۱۱، نیسان اسکایلاین، کدام چسبندهتر است؟ صفحه ۸۷
آزمایش فنی شورولت مونت کارلو SS صفحه ۹۳
تازهترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۹۶
الفارومئو و سابقه حضور در مسابقات اتومبیلرانی صفحه ۹۹