شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | 213 | مهر ۱۳۷9

مجله ماشین | ۲۱۳ | مهر ۱۳۷۹

1401-06-08

شماره پیاپی ۲۱۳
چگونه برای افزایش قیمت خودرو، بازار کاذب ایجاد می‌شود صفحه ۴
فن‌آوری تولید بدنه پلاستیکی برای خودروها صفحه ۵
مقایسه فنی گلف GTi با فولکس بیتل ۱.8T صفحه ۶
تازه‌ترین آمار از میزان تولید انواع خودرو در کشور صفحه ۱۰
GEM E825 یک اتومبیل برقی ممتاز صفحه ۱۴
آزمایش فنی اتومبیل سوزوکی بیابانی Jimny صفحه ۱۸
نبرد «پورشه آ تشین» با «سوپر اتومبیل‌ها» صفحه ۲۰
آزمایش فنی موتورسیکلت ب‌ام‌و R1150GS توسط نویسنده «مجله ماشین» صفحه ۲۵
SEQUOIA بزرگترین «اس-یو-وی» تویوتا صفحه ۲۹
«لوتوس اسپرت الیز» اتومبیل مسابقه‌ای جدید صفحه ۳۱
«نوآور»، چکیده‌ای ازمطالب تکنولوژی جهان صفحه ۳۳
«کوروت لینگن فلتر» سریعترین اتومبیل غیرمسابقه‌ای صفحه ۳۹
روش توربوکردن موتورهای بنزینی و دیزل صفحه ۴۲
ایتالیایی‌ها و اس-یو.وی LAFORZA صفحه ۴۷
آزمایش صفر-۱۶۰-صفر اتومبیل‌های معروف جهان صفحه ۵۵
اوج موفقیت و پیشرفت فنی در مرسدس کلاس C صفحه ۶۱
نوآوریهای جهان اتومبیل صفحه ۷۲
تکنولوژی یکپارچه‌سازی مدارها و سیم بندی‌ها در اتومبیل صفحه ۷۹
سبک‌ترین دوچرخه جهان ساخته شد صفحه ۸۰
تازه‌ترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۸۲
در آغاز بیست و دومین سال انتشار «مجله ماشین» صفحه ۸۳
گزارش مسابقات گراندپری موناکو، کانادا و فرانسه صفحه ۹۰
گزارش مسابقه ۲۴ ساعته لمان سال ۲۰۰۰ صفحه ۹۵
فهرست مقالات آموزشی و تخصصی مندرج در شماره‌های گذشته «مجله ماشین» صفحه ۱۰۰
آزمایش فنی جگوار XJR در طی یکسال صفحه ۱۰۵
لکسوس LS430 رقیب مرسدس S کلاس جدید صفحه ۱۰۶
نوآوری در موتورسیکلت‌های اسپرت سال ۲۰۰۰ هوندا صفحه ۱۰۷
بازهم در مورد Precept غیرعادی‌ترین اتومبیل جهان صفحه ۱۱۳

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×