شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | 214 | آبان ۱۳۷9

مجله ماشین | ۲۱۴ | آبان ۱۳۷۹

1401-06-08

شماره پیاپی ۲۱۴
سرویس «رفت و آمد» شهروندان تهران رضایت بخش نیست صفحه ۴
«ابر z8» رقیب می‌طلبد! صفحه ۵
ره‌آورد «ب‌ام‌و» برای سال ۲۰۰۱ صفحه ۶
S400 CDI قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین دیزل جهان صفحه ۱۰
آزمایش فنی اتومبیل «دوو ماتیز» توسط نویسنده «مجله ماشین» صفحه ۱۴
آشنایی با مراکز مشتریان «مرسدس» صفحه ۱۸
«نوآور»ی‌های جهان اتومبیل صفحه ۲۲
آشنایی با انواع موتورسیکلت‌های مسافرتی هوندا صفحه ۳۵
بازار اتومبیل‌های لوکس رونق ندارد صفحه ۴۰
بیوک رگال سی‌یلو با سقف متحرک صفحه ۴۳
محصولی جدیدی از «لکسوس» برای سال ۲۰۰۱ صفحه ۴۵
مرسدس‌بنز C کلاس کوپه اسپرت صفحه ۴۷
جدال چهارسیلندرهای قدرتی: (مزدا میاتا، آئودی TT کواترو، آکورا اینتگرا، هوندا سیویک، سوبارو ایمپرزا و هوندا (S2000 صفحه ۵۵
«آلمراتینو» اولین محصول مشترک «رنو و نیسان» صفحه ۶۹
پاسخ به نامه‌ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۷۲
یکی برای جاده! سوبارو ایمپرزا، لنسر اولوشن یا آئودی S4 کدام بهتر است؟ صفحه ۷۷
گزارش مسابقات «گراندپری» اتریش، آلمان م مجارستان صفحه ۸۱
تازه‌ترین خبرهای دنیای تیونینگ صفحه ۸۹
بزودی جاگوار اتومبیل‌های اسپرت کوچکتری عرضه خواهد کرد صفحه ۹۲
«شیشه‌های ضدسرقت» تحولی جدید برای مبارزه با سارقین اتومبیل صفحه ۹۶
بازگشت «قهرمان» رنو به صحنه مسابقات اتومبیل‌رانی بازمی‌گردد صفحه ۹۹
شش سؤال از «پروفسور یوگن هوبرت» صفحه ۱۰۱

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×