شنبه , ۳ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | ۲61 | مهر ۱۳۸3

مجله ماشین | ۲۶۱ | مهر ۱۳۸۳

1401-06-09

شماره پیاپی ۲۶۱
«بهار» و «پاییز» هر دو زیبا و ثمربخش است صفحه ۴
برای پیشرفت همه باید تلاش کنند صفحه ۵
«پژو ۴۰۷» توسط نویسنده «مجله ماشین» آزمایش فنی شد صفحه ۶
بازنگری در مرسدس بنز A کلاس صفحه ۱۰
جدی ترین رقبای ب ام و سری ۳ صفحه ۱۴
تازه های جهان تیونینگ صفحه ۱۹
انتخاب ۱۰ خودروی برتر کشور صفحه ۲۲
نحوه اندازه گیری اسب بخار صفحه ۲۷
سرویس و خدمات اتومبیل از راه دور صفحه ۳۰
آزمایش فنی و مقایسه چهار دستگاه موتورسیکلت کراس ۲۵۰ سی سی صفحه ۳۱
آشنایی بیشتر با بیوک ایتالیایی ! صفحه ۳۴
لکسس IS430 به پیشرانه ۸ سیلندر مجهز شد صفحه ۳۶
چشم الکترونیک کیسه هوای ایمنی صفحه ۳۹
مازراتی کواتر و پورته در برابر نسل نو آئودی A8 صفحه ۴۱
آزمایش فنی موتورسیکلت KTM 990 صفحه ۴۴
ب ام و 645ci روباز آزمایش شد صفحه ۴۶
صنعت خودروسازی ایران و شمارش معکوس زمان صفحه ۴۸
آزمایش گروهی ۹ خودروی SUV پر قدرت مدرن صفحه ۵۶
آخرین نوآوریهای دنیای تکنولوژی صفحه ۶۳
آزمایش رانندگی با اتومبیل میتسوبیشی اولوشن EVO VIII صفحه ۶۴
«شورلت EQUINNNOX» به عنوان جایگزین «بلیزر» معرفی شد صفحه ۶۷
آیا رینگ و تایر اسپرت بزرگتر بخریم یا نه ؟ صفحه ۷۲
اخبار خودرویی کشور صفحه ۷۶
نوآوری های جهان اتومبیل صفحه ۷۹
پاسخ به نامه ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۸۵
سهم خودروسازان از بازار جهانی صفحه ۸۹
اهمیت برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در توسعه صنایع خودروسازی صفحه ۹۱
آزمایش رانندگی با اتومبیل اسپرت آستون مارتین DB6 صفحه ۹۲
جاگوار و بهینه سازی مدل «s تایپ» صفحه ۹۶
M14 نجیب زاده یا جنگجو ! صفحه ۱۰۰

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×