یکشنبه , ۴ آذر ۱۴۰۳
مجله ماشین | ۳61 | بهمن ۱۳91

مجله ماشین | ۳۶۱ | بهمن ۱۳۹۱

1401-06-10

شماره پیاپی ۳۶۱
آلودگی هوا صفحه ۴
بنزین معمولی یا بنزین سوپر، کدام را انتخاب کنیم؟ صفحه ۵
تجربه رانندگی با «تویوتا لندکروزر» ۲۰۱۲ صفحه ۶
بررسی فنی و میدانی نسل هفتم «فولکس گلف» صفحه ۸
آزمایش خودروی برف‏نورد Snow-Trac صفحه ۱۰
آزمون توانایی‏های «هیوندای ix55» صفحه ۱۲
سمند کوپه، تلاشی برای اثبات توانایی متخصصان ایرانی صفحه ۱۴
نسل نو تویوتا RAV4، خوبی که بهتر شد صفحه ۱۶
«آئودی All Road» مدل ۲۰۱۳ اتومبیلی برای تمام فصول صفحه ۱۸
«مرسدس‏بنز کلاس E» مدل ۲۰۱۳، کارآمد و هوشمندتر از قبل صفحه ۲۰
درباره اتومبیل «جیلی EC7» بیشتر بدانید صفحه ۲۴
«مزدا ۳» مدل ۲۰۱۳ فقط ۱۷۸۰۰ دلار! صفحه ۲۵
استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در طراحی لندروور و رنجرور صفحه ۲۶
SLS63GT، مرسدسی متفاوت از مرکز تیونینگ کیچرر صفحه ۲۸
شرحی بر مکانیزم عملکرد سامانه تعلیق در خودرو صفحه ۳۰
معرفی «ب‏ام‏و سری ۴ گرن کوپه کانسپت» صفحه ۳۴
مقایسه هیبریدی های آئودی، ب‏ام‏و و اینفینیتی صفحه ۳۶
«جاگوار XFR-S» عضو جدید باشگاه ۳۰۰ کیلومتری‏ها صفحه ۳۸
نسل نو «کیا سورنتو ۲۰۱۴» پویاتر از گذشته صفحه ۴۰
معرفی خودروهایی با حداقل عمر مفید ۳۲۰ هزار کیلومتر صفحه ۴۲
نسخه ویژه «جیپ رانگلر روبیکن» به مناسبت دهمین سالگرد تولید صفحه ۴۴
مروری بر پیشینه کامیون سازان «کن ورث» و «وسترن استار» صفحه ۴۵
ملاقات با «ب‏ام‏و Z4» آبی اقیانوسی صفحه ۴۶
«مرسدس سیمپلکس ۱۹۰۳»، جد بزرگ مرسدس‏های S کلاس صفحه ۴۹
درباره نسل نو «هیوندای i30» بیشتر بدانید صفحه ۵۰
«ب‏ام‏و M5» با تیونینگ کمپانی «منهارت ریسینگ» صفحه ۵۵
مقایسه ۸ دستگاه اتومبیل با میانگین مصرف ۸/۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر صفحه ۵۶
معرفی تأثیرگذارترین خودروهای تاریخ صفحه ۶۰
سگک فعال و Belt Bag برای کمربند ایمنی صفحه ۶۲
دست نوازش یک کارگاه آلمانی بر بزرگان جهان خودرو صفحه ۶۴
«ماکسیما ۲۰۱۳» با موتور و ترمز قوی‏تر صفحه ۶۶
آیا «لوتوس» به دوران اوج باز می‏گردد؟ صفحه ۶۸
بررسی و تحلیل بیش فرمانی یا Over-Steer صفحه ۶۹
روایتی خواندنی از سیر تکامل «تویوتا لندکروزر J70» صفحه ۷۰
«دیفندر PRINDIVILLE» بهترین لندروور تاریخ صفحه ۷۲
شرحی بر سامانه کنترل پایداری خودرو (ESP) صفحه ۷۴
کاهش مصرف سوخت از انرژی بازدارنده ترمز صفحه ۷۶
تایرهایی که خودبه خود باد می‏شوند صفحه ۷۷
«آلتیما ۲۰۱۳» با گیربکس CVT بهتر صفحه ۷۷
ناگفته‏های «فولکس‏واگن» (قورباغه سحرآمیز) صفحه ۷۸
«شلبی کبری دیتونا کوپه» ۱۹۶۰ صفحه ۷۹
معرفی کشنده «آذهایتکس» صفحه ۸۰
آزمایش «مرسدس‏بنز E350» روباز ۲۰۱۲ صفحه ۸۲
تست خون برای خودروها! صفحه ۸۶
بررسی فنی و میدانی «کشنده ماک CH613» صفحه ۸۸
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۹۲
نسل نو هوندا سیویک کوپه صفحه ۹۴
نگاهی به فصل ۲۰۱۲ مسابقات فرمولاوان صفحه ۹۶
مروری بر عملکرد تیم‏ها و رانندگان F1 صفحه ۹۷
تجربه رانندگی با آئودی TT مجهز به پیشرانه ۲ لیتری TFSI صفحه ۱۰۰
این یا اون؟ MVM315 یا پژو ۲۰۶؟ صفحه ۱۰۲

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×