پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بیوک الکترا  E5 مدل ۲۰۲۳ به عنوان کراس اوور الکتریکی مبتنی بر اولتیوم در چین معرفی شد
Buick Electra E5 2023 1

بیوک الکترا  E5 مدل ۲۰۲۳ به عنوان کراس اوور الکتریکی مبتنی بر اولتیوم در چین معرفی شد

۱۴۰۱-۰۹-۲۹

بیوک الکترا  E5 مدل 2023  اولین خودروی برقی این شرکت است که از لوگوی اصلاح شده استفاده می کند.

مجله ماشین – شرکتی مشترکی سایک موتور و جنرال موتورز در چین از الکترا E5، اولین مدل تولید برقی مبتنی بر اولتیوم بیوک رونمایی کرد. همچنین اولین مدلی است که لوگوی اصلاح شده سه سپر را که در ماه ژوئن ارائه شد، اتخاذ می کند. در همان زمان این لوگو جدید، ظاهر جدید خودروساز را در قسمت جلویی به ارمغان می‌آورد که در سال‌های آینده شاهد آن خواهیم بود. همانطور که از یک خودروی برقی اختصاصی انتظار می‌رود، این یک کراس اوور سایز متوسط ​​پنج صندلی با فاصله کوتاه است و فاصله بین دو محور بلند است.

بیوک الکترا  E5 مدل 2023

طراحی بیوک الکترا  E5 مدل ۲۰۲۳

اگر سبک ظاهری کمی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که الکترا E5 آماده تولید در ماه ژوئن توسط کانسپت الکترا-X پیش نمایش داده شد. حدود یک ماه پیش زمانی که برای اولین بار تصاویر کاملاً واضح در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) به عنوان بخشی از فرآیند شناسایی خودرو ظاهر شد این خودرو را مشاهده کردیم. تصاویر جاسوسی هفته گذشته از یک نمونه اولیه استتار شده به شدت حاکی از آن است که EV به آمریکای شمالی نیز می آید.

بیوک الکترا  E5 مدل 2023

ابعاد بیوک الکترا  E5 مدل ۲۰۲۳

از جزئیات معدود منتشر شده توسط بیوک، می دانیم که  الکترا  ۴۸۹۲ میلی متر طول، ۱۹۰۵ میلی متر عرض و ۱۶۵۵ میلی متر  ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۲۹۵۴ میلی متر است، بنابراین کاملاً با شورولت اکینوکس EV مطابقت دارد. با این حال، EV جدید به طور کلی ۵۷ میلی متر طولانی تر از شورولت است.

بیوک الکترا  E5 مدل 2023

 

مشخصات قنی بیوک الکترا  E5 مدل ۲۰۲۳

اگرچه بیوک هنوز مشخصات مربوط به پیشرانه را اعلام نکرده است، اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین در ماه نوامبر نشان می دهد که دارای یک موتور با قدرت ۲۴۱ اسب بخار است. الکترا E5 چینی دارای وزن محدود ۲۵۷۰ کیلوگرم و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. منطق به ما می گوید که یک نسخه دو موتوره قوی تر با سیستم چهار چرخ متحرک در آینده ای عرضه خواهد شد.

بیوک الکترا  E5 مدل 2023

مشخصات کامل و تصاویر داخلی احتمالا در آینده نزدیک منتشر خواهد شد زیرا بیوک می گوید  الکترا E5 به زودی در چین معرفی می شود. تا به امروز، سرمایه گذاری مشترک سایک موتور و جنرال موتورز بیش از ۱۰ میلیون خودرو در چین از زمان معرفی مارک بیوک در سال ۱۹۹۸ به فروش رسانده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×