فورد موستانگ مک ای نعش کش و لیموزین
به گزارش مجله ماشین، از سال ۱۹۶۵ که فورد اولین نسل را معرفی کرد، کلمه موستانگ مترادف با خودروهای اسپرت بوده است. این کمپانی در اواخر سال ۲۰۱۹ با رونمایی از Mach-E، تحولی در اس یو وی الکتریکی ایجاد کرد. اخیرا خبری مبنی بر تولید فورد موستانگ Mach-E نعش کش و لیموزین منتشر شد که همه را شگفت زده کرده است.
هر دو به بسته باتری ۷۵.۷ کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل استفاده ۶۸ کیلووات ساعت متکی هستند و با یک بار شارژ باید ۲۰۰ مایل (۳۲۲ کیلومتر) را طی کنند. این در واقع کمی کمتر از رتبه رسمی WLTP یعنی ۲۷۳ مایل (۴۴۰ کیلومتر) است.
اگرچه این قابل انتظار است زیرا لیموزین و نعش کش سنگین تر از اس یو وی استاندارد هستند. با توجه به نحوه استفاده از این وسایل نقلیه، افت برد نباید چندان مشکل ساز باشد زیرا نعش کش ها و لیموها معمولاً مسافت های کوتاهی را طی می کنند.
این لیموزین شش در ۶۲۷۹ میلیمتر (۲۴۷.۲ اینچ) طول دارد و ۱۱۴ میلیمتر (۴.۴۸ اینچ) از موستانگ Mach-E استاندارد بلندتر است.
از ویژگی های اختیاری می توان به شیشه کاملا دودی، صفحه نمایش تقسیم راننده Perspex و امکان پایین آوردن شیشه های شیشه ای درهای میانی اشاره کرد. همچنینی فورد موستانگ Mach-E لیموزین به اندازه کافی بزرگ است که می تواند هفت مسافر و راننده را جابجا کند.
در مورد نعشکش، سه صندلی حملونقل در اندازه کامل دارد و با یک عرشه صاف و تمام قد طراحی شده است. همچنین دارای سقف شیشه ای وسیع و فضای کافی برای ادای احترام شخصی است. با هزینه اضافی، می توان آن را به یک درب بالابر برقی، یک عرشه کشویی، تابلوهای نورانی و یک عرشه کشویی با اندازه کامل مجهز کرد.
این دو که بخشی از مجموعه Etive Coleman Milne است، در هر دو پیکربندی فرمان چپ و راست مهندسی میشوند. در ماههای بعد، آزمایش جادهای برای پیمودن ۴۰۰۰۰ مایل (نزدیک به ۶۵۰۰۰ کیلومتر) انجام خواهد شد. این شرکت بیش از ۶۰ سال است که نعشکش میسازد و خودروهای تشریفاتی مبتنی بر تسلا مدل S (با نام مستعار Wisper Hearse) و مرسدس E کلاس هیبریدی پلاگین ارائه میکند.