پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مک لارن الوا تیونینگ شده توسط نویتک قویتر و سریعتر
مک لارن الوا تیونینگ شده توسط نویتک

مک لارن الوا تیونینگ شده توسط نویتک قویتر و سریعتر

۱۴۰۱-۱۲-۰۲

تیونر آلمانی نویتک، قدرت مک لارن الوا را به 919 اسب بخار می‌رساند.

به گزارش مجله ماشین، مک لارن الوا با ۴ لیتری V8 توربوشارژ دوقلو خود می تواند خروجی بسیار بلندپروازانه ۸۱۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر تولید کند ولی نویتک توان آن را به ۹۱۹ اسب بخار قدرت می‌رساند.

با بهبودهای انجام شده توسط نویتک ، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه و شتاب ۲۰۰ کیلومتر در ساعت کمتر از ۴.۰ ثانیه طول می کشد.

حداکثر سرعت خودرو می تواند به بیش از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت برسد. لازم به ذکر است که مشخصات رسمی مک لارن برای خودروی استوک ۲.۸ ثانیه برای ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۶.۸ ثانیه برای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعت است.

علاوه بر آنچه در بالا به آن اشاره کردیم، نویتک مجموعه ای از چرخ های فورج شده را ارائه می دهد که ۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب هستند. اگرچه Elva قبلاً با ارتفاع سواری کم عرضه می شود، نویتک خودرو را ۲۰ میلی متر پایین می آورد.

مک لارن الوا را در نوامبر ۲۰۱۹ با قیمت ۱.۶۹ میلیون دلار معرفی کرد. این برند که می خواست ۳۹۹ نمونه را به عنوان شروع عرضه کند، اعلام کرد که تعداد تولیدش ۲۴۹ بوده است. حتی مدیر عامل شرکت در آن زمان پیشنهاد کرد که مشتریان می‌خواهند این مدل خاص‌تر باشد. تا پایان سال ۲۰۲۰، مک لارن تصمیم گرفته بود تنها ۱۴۹ دستگاه رودستر تولید کند.

مشتریانی که می خواهند الوا داشته باشند می توانند به صورت اختیاری یک شیشه جلو به خودرو اضافه کنند. این قطعه ۲۰ کیلوگرم به وزن رودستر اضافه خواهد کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×