شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کوپرا فورمنتور تیونینگ شده توسط منهارت
کوپرا فورمنتور تیونینگ شده توسط منهارت

کوپرا فورمنتور تیونینگ شده توسط منهارت

۱۴۰۱-۱۲-۰۴

کوپرا فورمنتور تیونینگ شده توسط منهارت چهره‌ای وحشی پیدا کرده است.

به گزارش مجله ماشین، به گفته برخی خودروهای گروه فولکس‌واگن ممکن است کمی خسته‌کننده و بیش از حد معمولی به نظر برسند، اما اکنون فولکس‌واگن کوپرا، یک برند خودرویی بسیار اسپرت و تهاجمی را در اختیار دارد.

علاوه بر این، کوپرا فورمنتور شاید بخشی از هیجان‌انگیزترین برند در میان برندهای گروه VW بود که مدل‌های جمع و جور تولید می‌کرد.

منهارت، شرکت تیونری که ما اغلب در مورد آن می شنویم، اکنون کوپرا فورمنتور را بازسازی کرده و این اس یو وی را آنقدر تهاجمی جلوه داده است که از کنترل خارج شود و مانند یک جانور کاملا وحشی به نظر برسد!

رنگ های تیره بر کل کوپرا فورمنتور VZ5 از جمله چرخ های مدل ۲۰ اینچی Concave One غالب هستند. جزئیاتی که نشان می دهد این یک کوپرا معمولی نیست، در سپر جلو رکاب های جانبی، کاپوت و سقف قابل مشاهده است. حروف منهارت روی شیشه جلو به رنگی انتخاب شده است که با طراحی کلی خودرو سازگاری دارد.

فورمنتور که توسط منهارت اورهال شده است، یک واحد ۲.۵ لیتری دارد که می تواند ۳۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این دستگاه در RS Q3 آئودی نیز به نمایش درآمد. با دستکاری های کوچک منهارت، واحد ۲.۵ لیتری توربو که اکنون می تواند ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، به یک کلاچ دوکلاچه هفت سرعته مزین شده است.

cupra forementor vz5 by manhart 2

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×