پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رندرهای مدل SUV مک لارن
رندرهای مدل SUV مک لارن

رندرهای مدل SUV مک لارن

۱۴۰۱-۱۲-۰۷

مک لارن تا به امروز از زوایای مختلف به خودروهای شاسی بلند نزدیک شده است.

به گزارش مجله ماشین، اگرچه این شرکت در گذشته تمایلی به تولید هیچ شاسی بلندی نداشت، اما با مدیر عامل جدیدی که در اوت گذشته روی کار آمد، این ایده ها تغییر کرده است. در این زمینه بیان شد که ورود این شرکت به بازار با یک SUV که DNA خودش را منعکس کند بسیار مهم است.

وقتی به تصاویر رندر غیر رسمی نگاه می کنیم، می توان گفت که خودرو بسیار شیک و اسپرت به نظر می رسد. چراغ های جلوی نازک و ورودی های هوا به صورت عمودی، جذابیت خودرو را افزایش می دهد.

صادقانه بگویم، در حال حاضر هیچ بیانیه رسمی از سوی این شرکت مبنی بر توسعه یک SUV وجود ندارد. با این حال، این شرکت در حال حاضر به فکر تولید چنین خودرویی است. این SUV که به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد، کاملاً الکتریکی خواهد بود. به این ترتیب به عنوان اولین خودروی الکتریکی این برند در تاریخ ثبت خواهد شد.

وقتی در حال حاضر به طور کلی به بازار نگاه می کنیم، می بینیم که مدل هایی مانند لامبورگینی اوروس و فراری پوروسانگ توجه زیادی را به خود جلب می کنند. با روند اخیر SUV، تغییر در تقاضا وجود دارد. اگر مک لارن در این زمینه گام بردارد می تواند سودآوری شرکت را افزایش دهد.

رندرهای مدل SUV مک لارن

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×