سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بخش طراحی مرسدس بر روی مدل های شاسی بلند تمرکز خواهد کرد
mercedes eqc concept

بخش طراحی مرسدس بر روی مدل های شاسی بلند تمرکز خواهد کرد

۱۴۰۱-۱۲-۱۸

در فوریه گذشته گزارشی نگران کننده منتشر شد. بر اساس این گزارش، مرسدس در حال آماده شدن برای جدا کردن چندین مدل از خانواده مدل های خود بود.

به گزارش مجله ماشین، سری C Estate در نسل بعدی نخواهد بود و سری E Estate دیگر تولید نخواهد شد. علاوه بر این، مدل CLS این برند و مدل AMG GT 4 Door از جمله مدل هایی بودند که این برند قصد داشت به آنها پایان دهد. همچنین این برند آلمانی در نظر دارد به تولید چند مدل کامپکت پایان دهد.

mercedes eqc concept

 

طبق شایعات، تولید کوپه کلاس E و همچنین کوپه و کانورتیبل سری C به پایان خواهد رسید. به جای اینها، مدل های CLE Coupe و CLE Convertible معرفی خواهند شد. به این ترتیب تعداد مدل های دو در این برند به نصف کاهش می یابد.

مدل های فعلی مرسدس برای مدت طولانی توسط گوردون واگنر طراحی شده است. وقتی از گوردون واگنر پرسیده شد که این برند در حال حاضر روی چه چیزی کار می کند، واگنر توضیح داد که در ده سال آینده، ۶۰ درصد از کار بر روی مدل های شاسی بلند متمرکز خواهد شد، در حالی که ۳۰ درصد بر روی مدل های سدان متمرکز خواهد شد. ۱۰ درصد باقیمانده بر روی پروژه های ویژه متمرکز خواهند شد.

mercedes eqc concept

شاسی‌بلندها در حال از بین بردن بسیاری از انواع بدنه هستند و بخش‌های طراحی برندهایی مانند مرسدس در حال حاضر بیشتر بر روی مدل‌های SUV تمرکز کرده‌اند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×