جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اسمارت ۳ در نمایشگاه شانگهای معرفی شد
اسمارت 3

اسمارت ۳ در نمایشگاه شانگهای معرفی شد

۱۴۰۲-۰۱-۲۹

اسمارت 3 در نمایشگاه شانگهای معرفی شد. این خودرو تا سال 2024 در اروپا به فروش می رسد.

به گزارش مجله ماشین، Automaker Smart از جمله برندهایی است که اخیراً با مدل های شاسی بلند محدوده محصولات خود را تغییر داده است.

این شرکت که زیرمجموعه مرسدس بنز است و توانست توجهات را به ویژه با مدل اسمارت ۱ به خود جلب کند، خودروی جدید تمام الکتریکی SUV و ترکیبی کوپه اسمارت ۳ را در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد.

اسمارت 3

می توان گفت که طراحی خودرو کاملاً شبیه مدل ۱ است ولی در قسمت جلو مدل #۳ ، طراحی تهاجمی تری وجود دارد. چراغ جلو همراه با نوار LED در جلو و طراحی سپر اسپرت به خودرو کمک می کند تا بسیار شیک به نظر برسد. در پشت، یک خط سقف نزولی از ما استقبال می کند.

اسمارت 3

اسمارت ۳ در رنگ های متالیک نارنجی فوتون و مات آبی برقی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. وقتی وارد فضای داخلی می شویم، یک صفحه نمایش چند رسانه ای بزرگ ۱۲.۸ اینچی از ما استقبال می کند. بسیاری از ویژگی ها را می توان از این صفحه کنترل کرد. علاوه بر این، سیستم صدای استریو با ۱۳ بلندگو نیز در میان گزینه ها قرار دارد.

اسمارت 3

اگرچه فعلاً مشخصات فنی خودرو را نمی دانیم، اسمارت شماره ۱ با موتور الکتریکی واقع در محور عقب پیش روی ما قرار می گیرد و در مجموع می تواند ۲۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو که می تواند ۱۵۰ کیلووات DC سریع شارژ شود، دارای بسته باتری ۶۶ کیلووات ساعتی است. طبق داده های WLTP، این مدل می تواند بردی بین ۴۲۰ تا ۴۴۰ کیلومتر را ارائه دهد.

همچنین یک نسخه برابوس از این خودرو وجود دارد که می تواند ۴۲۸ اسب بخار قدرت تولید کند. به لطف این نسخه، این وسیله نقلیه می تواند تنها در ۳.۹ ثانیه به سرعت ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. در کنار این پکیج قطعات اسپرت مختلفی نیز در خودرو گنجانده شده است. در روزهای آینده اطلاعات دقیقی در مورد مدل جدید اسمارت #۳ خواهیم شنید.

فروش مدل تمام الکتریکی در ماه های اول سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و این وسیله نقلیه مشتریان اروپایی را ملاقات خواهد کرد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×