جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شراکت استون مارتین و لوسید
لوگوی استون مارتین و لوسید

شراکت استون مارتین و لوسید

۱۴۰۲-۰۴-۱۰

استون مارتین و لوسید طی قراردادی، همکاری جدیدی را برای تولید خودروهای الکتریکی آغاز کردند.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز بریتانیایی استون مارتین یک قرارداد استراتژیک برای خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا امضا کرده است. به عنوان بخشی از این قرارداد، گروه خودروساز لوسید مستقر در ایالات متحده تقریباً ۳.۷٪ از سهام استون مارتین را به دست خواهد آورد. به عنوان بخشی از این معامله، استون مارتین ۲۸.۴ میلیون سهام جدید را برای لوسید منتشر خواهد کرد و همچنین مبلغی معادل ۲۳۲ میلیون دلار را پرداخت خواهد کرد.

استون مارتین روز دوشنبه اعلام کرد که لوسید به فناوری‌های پیشرانه و باتری فعلی و آینده دسترسی خواهد داشت.

روبرتو فدلی مدیر ارشد فناوری استون مارتین، گفت: همراه با توسعه داخلی خودمان، این شراکت به ما این امکان را می‌دهد که یک معماری خودروی الکتریکی سفارشی و مناسب برای مدل‌های آینده استون مارتین، از هایپرکار گرفته تا خودروهای اسپرت و SUV ایجاد کنیم.

انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی فرآیندی فوق‌العاده پرهزینه است و خودروسازان در سراسر جهان حدود ۱.۲ تریلیون دلار در فناوری‌های کم آلایندگی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. خودروسازان کوچکتر مانند استون مارتین برای انجام این انتقال به مشارکت بیشتری نیاز دارند.

استون مارتین همچنین حداقل ۲۲۵ میلیون دلار بیشتر برای قطعات پیشرانه سازنده خودروهای الکتریکی پرداخت خواهد کرد. در همان زمان، استون مارتین ۱۰ میلیون دلار دیگر برای ادغام فناوری لوسید در وسایل نقلیه خود پرداخت خواهد کرد.

آستون مارتین اعلام کرده است که نسل بعدی مدل های خود را تابستان امسال رونمایی خواهد کرد که شامل یک خودروی تمام الکتریکی است که قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×