پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » چهار خودروی الکتریکی جدید استون مارتین به زودی معرفی می‌شود
کانسپت لاگوندا ویژن

چهار خودروی الکتریکی جدید استون مارتین به زودی معرفی می‌شود

۱۴۰۲-۰۴-۱۳

استون مارتین با 4 مدل الکتریکی جدید ظاهر می شود که اولین آنها در سال 2025 عرضه می شود.

به گزارش مجله ماشین، طرفداران F1 نام لارنس استرول را به خوبی می شناسند. استرول با خرید استون مارتین و در نتیجه تیم F1 با سرمایه شخصی خود در سال های گذشته، این برند را از لبه پرتگاه خارج کرد. در حال حاضر، برنامه های استون مارتین حتی بیشتر قابل توجه است.

شاید مدل های رپید E و کانسپت لاگوندا ویژن که در زیر مشاهده می کنید را به خاطر نداشته باشید. هر دو مدل برای نمایش آینده خودروهای الکتریکی استون مارتین طراحی شده اند. با این حال، هر دو پروژه به دلایل مالی متوقف شد. اکنون این برند بریتانیایی در حال آماده شدن برای برداشتن یک گام به دنیای الکتریکی است.

لارنس استرول مدیر استون مارتین اعلام کرد که به لطف توافق آنها با لوسید، دری جدید به روی آنها باز شده است. استون مارتین با ۴ مدل الکتریکی جدید ظاهر می شود که اولین آنها در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود. انتظار می رود اولین مدل یک کوپه-SUV باشد.

جالب‌تر این است که هر خودروی الکتریکی یک مدل جدید خواهد بود. به عبارت دیگر، مدل های احتراق داخلی در استون مارتین با مشتقات الکتریکی خود جایگزین نخواهند شد. به نظر می رسد این توسعه ای است که مشتریان را خوشحال می کند.

مدل های الکتریکی بر اساس معماری توسعه یافته توسط خود استون مارتین رشد خواهند کرد. این معماری یک SUV، یک گرند تور، یک خودروی اسپرت و یک هایپرکار جدید را تشکیل خواهد داد. این برند که از سال ۲۰۳۰ مدل های پایه خود را برقی می کند، در مدل های جدید خود از گزینه های موتور و باتری Lucid استفاده خواهد کرد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×