جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » برابوس ۹۰۰ راکت آر
برابوس 900 راکت آر

برابوس ۹۰۰ راکت آر

۱۴۰۲-۰۴-۱۷ زمان مطالعه: 2 دقیقه 74

برابوس 900 راکت آر جدیدترین محصول شرکت برابوس که بر اساس پورشه 911 توربو اس برابوس ساخته شده است معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، برابوس شرکتی است که به ‌خاطر تغییرات عملکرد محور و اتومبیل‌های دیوانه‌کننده‌اش شناخته می‌شود، و آخرین پروژه آن، برابوس ۹۰۰ راکت آر یک خودروی باشکوه است که بر اساس پورشه ۹۱۱ توربو اس ساخته شده است.

طراحی برابوس ۹۰۰ راکت آر

در طراحی بیرونی، کیت بدنه ای به نام “Widestar” توسط برابوس استفاده شده است. این کیت که تماما از فیبر کربن ساخته شده است، با اسپویلر جدید در سپر جلو، دریچه های هوای جدید و دیفیوزر جدید در سپر عقب تکمیل می شود. همه این اجزا در یک تونل باد بهینه سازی و طراحی شده اند و برابوس می گوید نتیجه “سطح جدیدی از آیرودینامیک” است.

برابوس 900 راکت آر

مشخصات فنی برابوس ۹۰۰ راکت آر

اما نمایش واقعی در زیر کاپوت اتفاق می افتد. برابوس توربوهای بزرگتر و کارآمدتری را به موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری باکسر اضافه می کند و قدرت را افزایش می دهد. در نتیجه موتور توربو S می تواند ۹۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند، گویی به اندازه کافی قدرتمند نیست. علاوه بر این، موتور با استفاده از سیستم اگزوز با عملکرد بالا و اسپرت، بهتر تنفس می کند. با این افزایش قدرت، ۹۱۱ توربو S می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مقایسه با توربو S کارخانه ای تنها در ۲.۵ ثانیه طی کند. برای توربو S کارخانه، این زمان حدود ۲.۷ ثانیه است.

برابوس 900 راکت آر

برابوس ۹۰۰ راکت آر ممکن است به عنوان هیولایی که بر روی پورشه ۹۱۱ توربو S ساخته شده است متمایز شود، اما مهارت مهندسی و رویکرد عملکرد محور برابوس از نتایج این خودروی خاص مشهود است. این وسیله نقلیه که در تمام جزئیات قابل توجه است، به یک جاذبه واقعی برای دوستداران ماشین تبدیل می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×