یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی کیا EV6 مدل ۲۰۲۵: برد بیشتر، کابین مدرن‌تر
کیا EV6 مدل 2025

معرفی کیا EV6 مدل ۲۰۲۵: برد بیشتر، کابین مدرن‌تر

۱۴۰۳-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 4 دقیقه 17

کیا EV6 مدل 2025، اولین خودروی تمام برقی این شرکت، با دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، گامی دیگر در جهت ارتقای عملکرد و جذابیت خود برداشت. باتری بزرگتر، کابین مدرن‌تر و ویژگی‌های جدید، این کراس‌اور برقی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در دنیای مدرن تبدیل می‌کند.

به گزارش مجله ماشین، کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ با طراحی جدید خود اکنون به فروش می‌رسد. این خودروساز قیمت‌گذاری و مشخصات خودرو برقی خود را منتشر کرده است. سفارش‌دهی این خودرو از امروز (۲ سپتامبر ۲۰۲۴) آغاز شده و تحویل آن انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال جاری شروع شود.

معرفی کیا EV6 مدل 2025: برد بیشتر، کابین مدرن‌تر
نمای عقب کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ در سه مدل Air، GT-Line و GT-Line S ارائه می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب از ۴۵،۵۷۵ پوند (۵۹،۸۱۸ دلار)، ۴۸،۵۷۵ پوند (۶۳،۷۵۶ دلار) و ۵۳،۶۷۵ پوند (۷۰،۴۵۰ دلار) آغاز می‌شود. دو مدل GT-Line و GT-Line S نیز با سیستم چهارچرخ محرک در دسترس هستند و قیمت مدل GT-Line چهارچرخ محرک از ۵۲،۰۷۵ پوند (۶۸،۳۵۰ دلار) آغاز می‌شود، در حالی که قیمت GT-Line S چهارچرخ محرک ۵۷،۱۷۵ پوند (۷۵،۰۴۳ دلار) است.

کیا EV6 مدل 2025
نمای جانبی کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

کیا مدل‌های EV6 چهارچرخ محرک خود را با باتری ۸۴ کیلووات ساعتی تجهیز کرده است. همه آن‌ها دارای توان ترکیبی ۲۲۵ اسب بخار (۲۲۸ اسب بخار/۱۶۸ کیلووات) و گشتاور ۲۵۸ پوند-فوت (۳۵۰ نیوتن متر) هستند که در ۷.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسند و حداکثر سرعت آن‌ها ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. مدل‌های GT-Line و GT-Line S چهارچرخ محرک از همان باتری استفاده می‌کنند اما دارای توان ترکیبی ۳۲۰ اسب بخار (۳۲۵ اسب بخار/۲۳۹ کیلووات) و گشتاور ۴۴۶ پوند-فوت (۶۰۵ نیوتن متر) هستند. در این حالت، حداکثر سرعت به ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد و شتاب به ۵.۳ ثانیه کاهش می‌یابد.

کیا EV6 مدل 2025
نمای عقب کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

اما در مورد برد خودرو چطور؟ خوب، مدل‌های RWD Air و GT-Line می‌توانند با یک بار شارژ کامل، ۳۶۱ مایل (۵۸۱ کیلومتر) را بر اساس چرخه WLTP طی کنند و مدل RWD GT-Line S می‌تواند ۳۴۷ مایل (۵۵۸ کیلومتر) را طی کند. مدل‌های GT-Line و GT-Line S چهارچرخ محرک دارای برد ترکیبی ۳۳۹ و ۳۲۴ مایل (۵۴۶-۵۲۱ کیلومتر) هستند. شارژ سریع DC با توان ۳۵۰ کیلووات، باتری را از ۱۰ تا ۸۰ درصد در ۱۸ دقیقه پر می‌کند. با توان ۱۱ کیلووات، شارژ از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد ۷ ساعت و ۳۵ دقیقه طول می‌کشد و در ۲۳۰ ولت، ۳۴ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

معرفی کیا EV6 مدل 2025: برد بیشتر، کابین مدرن‌تر
کابین کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

کیا EV6 مدل ۲۰۲۵ مدل Air با رینگ‌های ۱۹ اینچی، دستگیره‌های درب همرنگ بدنه و هم سطح، چراغ‌های جلوی LED، سنسورهای پارک در دو انتها، سیستم صوتی شش بلندگو، پارچه مشکی و روکش چرم مصنوعی، و فرمان دو شاخه‌ای پوشیده از چرم مصنوعی ارائه می‌شود.

کیا EV6 مدل 2025
کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

مدل GT-Line این کراس‌اور برقی، دارای طراحی خاص بیرونی، شیشه‌های عقب مات، شیشه جلوی خورشیدی، چراغ‌های جلوی دوگانه LED با نور بالا تطبیقی، طراحی داخلی GT-Line، روکش چرم مصنوعی مشکی، صندلی‌های جلو برقی قابل تنظیم، فرمان سه شاخه‌ای، پدال‌های آلیاژی، و یک پد شارژ بی‌سیم است.

مدل GT-Line S این خودرو در بالاترین سطح قرار دارد و دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی، دستگیره‌های درب خودکار، سانروف، صندلی‌های عقب گرم شونده، صندلی‌های جلو تهویه دار، درب عقب برقی، سیستم صوتی ۱۴ بلندگو، نمایشگر هدآپ، کلید دیجیتال و تشخیص اثر انگشت، و تجهیزات ایمنی بیشتری است. به عنوان یک گزینه، همچنین می‌تواند با یک پمپ حرارتی به قیمت ۹۵۰ پوند (۱۲۴۷ دلار) شامل مالیات مجهز شود. تحویل همه این مدل‌ها در سه ماهه سوم آغاز خواهد شد.

گالری تصاویر کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×