یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مدیران خودرو در تنگنای نارضایتی مشتریان
دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

مدیران خودرو در تنگنای نارضایتی مشتریان

۱۴۰۳-۰۴-۲۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

هجمه انتقادات به مدیران خودرو به دلیل افزایش سرسام آور قیمت ها! (تیر)

به گزارش مجله ماشین، در پی افزایش ناگهانی و غیرقابل توجیه قیمت محصولات مدیران خودرو، موجی از انتقادات از سوی مردم به سوی این شرکت و همچنین وزارت صمت، سازمان حمایت و شورای رقابت روانه شده است.

بسیاری از متقاضیان خودروهای مدیران خودرو که در ماه های گذشته اقدام به پیش خرید این خودروها کرده بودند، با درخواست پرداخت مبالغ هنگفت به عنوان مابه التفاوت از سوی این شرکت روبرو شده اند.

این موضوع نارضایتی شدید این افراد را به همراه داشته و آنها خواستار رسیدگی فوری مسئولین به این امر هستند.

افزایش قیمت ها تا ۲۲۰ میلیون تومان!

بررسی ها نشان می دهد که قیمت برخی از محصولات مدیران خودرو در مقایسه با فروردین ماه ۱۴۰۳، رشدی بین ۱۴۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان را تجربه کرده اند.

به عنوان نمونه، قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس IE با ۲۰۰ میلیون تومان افزایش، از ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت ام وی ام X22PRO دنده ای از ۷۱۶ میلیون تومان به ۸۵۸ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیران خودرو چه توضیحی برای این افزایش قیمت سرسام آور دارند؟

مدیران خودرو در واکنش به انتقادات، اعلام کرده اند که افزایش قیمت ها با مجوز مراجع ذیصلاح و به دلیل تغییر هزینه های گمرکی صورت گرفته است.

آنها همچنین مدعی هستند که قیمت های جدید با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین شده است.

تاخیر در تحویل، صدای اعتراض‌ها را بلند کرد (خرداد)

این دسته از مشتریان نارضایتی خود را از عدم پایبندی این شرکت به تعهداتش در خصوص زمان تحویل خودروها ابراز داشته‌اند.

به گفته این افراد، در حالی که مدیران خودرو با دقت و وسواس کامل، وجه خرید خودرو را در موعد مقرر از مشتریان دریافت می‌کند، اما در زمان تحویل خودرو به تعهدات خود عمل نمی‌کند و این موضوع نارضایتی گسترده‌ای را به وجود آورده است.

مشتریان معترض خواستار آن شده‌اند که مدیران خودرو نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی در موعد مقرر درج شده در قرارداد اقدام کند.

منبع: خبرگزاری فارس

تعداد دیدگاه‌ها: ۵

  1. هادی

    خریداران خودرو بهار ۱۴۰۳ از شرکت مدیران خودرو که با درخواست وجه غیر قانونی و خارج از قرار داد فروش توسط شرکت مواجه شده اید جهت طرح دعوی توسط وکلای خبره و کمک تیم حقوقی دیگر خودروسازان در محاکم قضایی و سازمان های ناظر و همچنین هماهنگی برگزاری تجمعات اعتراضی در گروه عضو شوید و کارزار را امضا نمایید

    https://www.karzar.net/index.php/126305

    https://t.me/+GMJeBBQECvEyMTU0

    • کیمیا

      اعتراض به افزایش قیمت غیرقانونی محصولات مدیران خودرو»
      https://www.karzar.net/137017
      با استناد به قانون بودجه ۱۴۰۳ ؛ قانون مقررات صادرات واردات و قانون و آیین نامه اجرایی امور گمرکی
      همه با هم متحد در اعتراض به افزایش قیمت غیرقانونی محصولات مدیران خودرو در این کارزار شرکت کنید و صدای اعترآض مظلومانه را در ابطال این افزایش بلاوجه و خلاف مقررات را به گوش مسئولین محترم نظام برسانید .

  2. هموطن

    من ثبت نام خودروکارکرده بودم وخردادتکمیل وجه کردم ودرپرتالم وضعیت خودرو رابانمایندگی چک کردم تخصیص وتکمیل وجه تاییدوثبت بودودرمرحله فاکتوربودالان پیامک اومده ۱۵۰میلیون وپونصددربازه ۱۸تا۲۴تیرواریزکنم وزارت صمت حتمابرای ثبت نامهای جدیدباافزایش قیمت موافقت کرده واینکه هرافزایش قیمتی باید۵تا۱۰ درصدباشه نه اینکه ۲۰درصد….خواهشمندم برای تکمیل وجه کنندگان بهار۱۴۰۳ فکراساسی شود.متشکرم

  3. علی

    من دهم بهمن ۱۴۰۲ یه ایکس ۲۲ پرو اتومات به صورت نقدی خریدم از شرکت مدیران خودرو…قرار بر این بود که چون مدل ماشین ۱۴۰۲ ثبت شده تا اخر سال تحویل بشه…یه هفته بعد از واریز وجه ماشین فاکتور شد و بیمه و کارت و برگ و سبز هم از طریق پست رسیده…
    ولی متاسفانه شرکت پنجشنبه ها رو هم روز کاری محسوب نمیکنه و ۱۵ روز فروردین رو هم کاری محسوب نمیکنه.
    و الان هم بعد از حدود ۶ ماه….که از بیمه ماشین و مدل تولید گذشته و به قول شرکت یک ماه هم از اون نود روز کاری کذایی رد شده شرکت به بهانه عدم مجوز خروج از تحویل ماشین تفره میررره.
    و اصلا موعد دقیقی واسه تحویل اعلام نمیکنن
    با این روند فک کنم تا بخوان ماشینو تحویل بدن دیگه چیزی از بیمه و خود ماشین تو افتاب بم و پارکینک های روباز شرکت نمونده باشه

  4. کیمیا

    اعتراض به افزایش قیمت غیرقانونی محصولات مدیران خودرو»
    https://www.karzar.net/137017
    با استناد به قانون بودجه ۱۴۰۳ ؛ قانون مقررات صادرات واردات و قانون و آیین نامه اجرایی امور گمرکی
    همه با هم متحد در اعتراض به افزایش قیمت غیرقانونی محصولات مدیران خودرو در این کارزار شرکت کنید و صدای اعترآض مظلومانه را در ابطال این افزایش بلاوجه و خلاف مقررات را به گوش مسئولین محترم نظام برسانید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×