یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شرایط فروش » شرایط فروش مانیان خودرو (خرداد ۱۴۰۳)
مانیان ترا

شرایط فروش مانیان خودرو (خرداد ۱۴۰۳)

۱۴۰۳-۰۳-۲۳

خروج اولین محصول مونتاژی مانیان از خط تولید

شرکت مانیان خودرو در آبیک قزوین رسما افتتاح شد و اولین محصول مونتاژی این شرکت، نیسان ترا، از خط تولید خارج گردید.

این رویداد مهم، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار قزوین و جمعی از مدیران شرکت‌های پرشیا خودرو، شتابران خودرو و مانیان خودرو برگزار شد.

این کارخانه مدرن، ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار دستگاه خودرو را دارد و طرح توسعه آن در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار نیز در حال اجرا است.

نیسان ترا، اولین محصول مونتاژی شرکت پرشیا خودرو، یک خودروی شاسی بلند دو دیفرانسیل با شاسی مستقل است که از نظر فنی و تجهیزاتی در سطح بالایی قرار دارد.

پیش فروش نیسان ترا ( فروردین)

شرکت مانیان خودرو، شرایط پیش فروش مشارکتی نیسان ترا (اکسکلوسیو) را به شرح زیر اعلام کرد:

شروع ثبت نام: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مهلت ثبت نام: تا اول اردیبهشت ۱۴۰۳

مواردی که باید به آنها توجه کنید:

  • در این مرحله از ثبت نام، فقط نمایندگی‌های مجاز مانیان خودرو امکان ثبت نام و خرید خودرو را دارند.
  • تعداد خودروهای عرضه شده محدود است و ثبت نام به منزله ی واگذاری قطعی خودرو نیست.
  • امکان واگذاری خودرو به غیر از خریدار اولیه وجود ندارد.

شرایط پیش فروش:

  • مدل خودرو: نیسان ترا (اکسکلوسیو)
  • مبلغ پیش پرداخت: ۱.۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • قیمت نهایی: ۲.۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • مرحله دوم پرداخت: همزمان با تکمیل مانده مبلغ پیش پرداخت
  • موعد تحویل: ۱۵۰ روز کاری
  • سود مشارکت: ۴ درصد ماهانه
  • رنگ خودرو: کربن بلک، قهوه‌ای، سفید، نقره‌ای، خاکستری، زرشکی
  • تریم داخلی: بژ-قهوه‌ای، قهوه‌ای-مشکی

کارخانه مانیان خودرو در قزوین

در اقدامی بزرگ، کارخانه “مانیان خودرو” به عنوان یک واحد تولیدی پیشرفته و مدرن، در شهرستان آبیک استان قزوین احداث و تجهیز شد.

این کارخانه که در زمینی به مساحت ۴۸ هزار متر مربع بنا شده، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات خطوط تولید و مونتاژ، در آینده نزدیک قادر به تولید انبوه محصولات خودرویی باکیفیت خواهد بود.

احداث این کارخانه، حاصل تلاش چندین ساله تیم مجرب و متخصص “گروه پرشیا موبیلیتی” از هلدینگ فرزانگان فارس نیکو در استان قزوین است.

این مجموعه در کنار سایر کارخانجات بزرگ تولیدی و تخصصی این هلدینگ در این استان، مانند یاتاقان بوش ایران، دنا بهریز آلومینیوم، فولاد مانیان، شتابکار، صنایع فورج البرز و …، با هدف توسعه فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی و همچنین اشتغال‌زایی در استان قزوین راه‌اندازی شده است.

کارخانه مانیان خودرو با جذب نخبگان علمی و نیروهای متخصص بومی، نقش مهمی در رونق کسب و کار و ارتقای سطح زندگی مردم این منطقه خواهد داشت.

بخش‌های مختلف این کارخانه، شامل پیست تست خودرو، سالن تاسیسات، سالن انبار، محوطه انبارش بدنه‌های رنگ شده، سالن آماده‌سازی بدنه، سالن مونتاژ با خط تریم و خط شاسی، همگی در حال تجهیز نهایی هستند و به زودی با آغاز فعالیت این واحد صنعتی، شاهد شکوفایی اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این استان خواهیم بود.

راه‌اندازی این کارخانه بزرگ دانش‌بنیان در شرایطی که کشور با کمبود عرضه خودرو مواجه است، گامی ارزشمند در جهت خودکفایی و رونق صنعت خودرو به شمار می‌رود.

مانیان خودرو با استفاده از تجهیزات به‌روز و اتکا به توان متخصصان داخلی، ضمن کمک به اقتصاد منطقه، ماموریتی بزرگتر در جهت تامین بخشی از نیازهای بازار خودرو ایران بر عهده خواهد داشت.

توجه به مراکز صنعتی از این دست، به شکوفایی اقتصادی مناطق مختلف، از جمله شهرستان آبیک، منجر می‌شود و امید به پیشرفت و رونق اقتصادی را در این مناطق افزایش می‌دهد.

به گفته مسئولان مجموعه، در آینده نزدیک و با آغاز فعالیت‌های کارخانه مانیان خودرو، شاهد تولید و عرضه خودروهای باکیفیت و استاندارد در این واحد صنعتی خواهیم بود.

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×