جمعه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تونی روما رئیس جدید کوروت شد
تولید شورولت کوروت متوقف شد

تونی روما رئیس جدید کوروت شد

۱۴۰۳-۰۳-۲۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

روما پیش از این به عنوان مهندس ارشد کادیلاک سلتیک فعالیت می‌کرد. او همچنین بر تیم‌های خودروهای لوکس و عملکردی این خودروساز نظارت خواهد داشت.

به گزارش مجله ماشین، تونی روما جانشین تد جاکوئتر در راس تیم توسعه جهانی کوروت می‌شود. او کار خود را از اول جولای آغاز خواهد کرد.

روما بیش از ۳۰ سال در جنرال موتورز کار کرده است که بخشی از این مدت را صرف پروژه‌ی کوروت کرده است.

او همچنین رهبری توسعه‌ی چندین مدل اخیر کادیلاک از جمله CT5، CT6، بلک‌وینگ‌ها، خودروهای سری V و سایرین را برعهده داشته است و دانش بالایی در زمینه‌ی خودروهای پرفورمنس را به تیم کوروت تزریق خواهد کرد.

مارک روس، رئیس جنرال موتورز، با اشاره به سال‌ها تجربه‌ی روما، او را فردی «کاملا مناسب» برای جانشینی تد جاکوئتر دانسته است. همچنین، روما دارای گواهینامه‌ی رانندگی در پیست نوربرگ‌رینگ است.

جاکوئتر پس از ۴۷ سال فعالیت در جنرال موتورز و کار روی کوروت از سال ۱۹۹۳، از این شرکت جدا می‌شود.

او از سال ۲۰۰۶ به عنوان مهندس ارشد کوروت فعالیت کرده و بر توسعه‌ی نسل‌های C7 و C8 و همچنین C8 ZR1 که قرار است تابستان امسال رونمایی شود، نظارت داشته است.

روما می‌گوید جاکوئتر جایگاهی «بسیار مهم» را برای او باقی گذاشته است و او به همراه تیمش «هر روز تلاش خواهند کرد تا میراث قدرتمند شایسته‌ی این نام تجاری را ادامه دهند.»

پس از معرفی ZR1، توجهات به مدل شایعه‌شده‌ی Zora جلب خواهد شد که گفته می‌شود دارای ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است.

همچنین شایعات مداوم وجود دارد که شورولت ممکن است کوروت را به برندی از خودروها تبدیل کند که می‌تواند منجر به تولید یک شاسی‌بلند مشابه موستانگ Mach-E شود، اما باید ببینیم روما این برند را به کدام سمت هدایت می‌کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×