یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» موتور » معرفی یاماها SR400 اسکرامبلر با ظاهری کلاسیک
یاماها SR400 اسکرامبلر

معرفی یاماها SR400 اسکرامبلر با ظاهری کلاسیک

۱۴۰۳-۰۳-۳۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 8

یاماها SR400 اسکرامبلر با تغییرات اساسی توسط Sabotage Motorcycles در استرالیا، به یک موتور سیکلت خاص و منحصر به فرد تبدیل شد.

به گزارش مجله ماشین، یاماها SR400 اسکرامبلر به دست متخصصان استرالیایی در محله Marrickville سیدنی به یک موتور سیکلت فوق‌العاده تبدیل شده است.

این پروژه توسط اندی دور و جایلز کالور در Sabotage Motorcycles انجام شده است. این دو با تخصص بالا و تعهد بی‌نظیرشان، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

این موتور از یک یاماها SR400 مدل ۲۰۱۴ شروع شد که تقریباً نو بود. صاحب آن بلافاصله با جایلز و اندی تماس گرفت تا موتورسیکلت خود را به یک اسکرامبلر شیک تبدیل کند.

با توجه به انعطاف‌پذیری مدل SR، این موتور پایه‌ای عالی برای پروژه‌های مختلف است.

فرایند تبدیل شامل جایگزینی شوک‌های اصلی با شوک‌های بلندتر و ساختار جدید زیرقاب به شکل لوپ بود.

گلگیر عقب از جنس استیل ضدزنگ ساخته شد که شامل نگهدارنده پلاک و چراغ عقب با طراحی قدیمی بود.

یاماها SR400 اسکرامبلر
یاماها SR400 اسکرامبلر

صندلی دست‌ساز با چرم مشکی پوشیده شده و تانک سوخت و پوشش‌های جانبی دوباره رنگ‌آمیزی شدند.

موتور سیکلت همچنان از سیستم سوخت‌رسانی الکترونیکی بهره می‌برد و اگزوز استاندارد با یک سیستم سفارشی استیل ضدزنگ جایگزین شد.

فرمان MX با دسته‌بندی متقاطع و حذف آینه‌ها برای ایجاد ظاهری مرتب‌تر استفاده شد.

چراغ جلوی کوچک و قدیمی در نزدیکی دوشاخه‌ها نصب شد تا ظاهری تمیز و جمع‌وجور داشته باشد.

این تغییرات باعث شد تا یاماها SR400 اسکرامبلر به یک موتور سیکلت منحصر به فرد تبدیل شود که صاحب خوش‌شانس آن از سواری با آن لذت خواهد برد.

این پروژه با حفظ جذابیت ساده و کلاسیک خود، یک تحول بی‌نظیر را به نمایش می‌گذارد.

جدول مشخصات یاماها SR400

ویژگیمشخصات
مدل پایهیاماها SR400 مدل ۲۰۱۴
شاسی و فریمجایگزینی شوک‌های اصلی با شوک‌های بلندتر، ساختار زیرقاب لوپ‌شکل
گلگیر عقبساخته شده از استیل ضدزنگ با نگهدارنده پلاک و چراغ عقب با طراحی قدیمی
صندلیدست‌ساز با چرم مشکی
رنگ‌بندیترکیب رنگ آبی کمرنگ با خطوط نقره‌ای و سفید
گلگیر جلوساخته شده از استیل ضدزنگ با پرداخت آینه‌ای
چرخ‌ها و ترمزهاچرخ‌ها و ترمزهای اصلی کارخانه
تایرهاتایرهای Vee Rubber مناسب برای جاده و مسیرهای خاکی
موتورتک سیلندر ۳۹۹ سی‌سی، سیستم سوخت‌رسانی الکترونیکی (EFI)
اگزوزسیستم اگزوز سفارشی استیل ضدزنگ با صدا خفه‌کن معکوس
فرمانMX با دسته‌بندی متقاطع
آینه‌هاحذف آینه‌ها برای ایجاد ظاهری مرتب‌تر
سیستم الکتریکیسیم‌کشی داخلی برای کلیدهای اصلی، جایگزینی دو شماره‌گیر اصلی با یک واحد سفارشی
چراغ جلوچراغ جلوی کوچک با طراحی قدیمی نزدیک به دوشاخه‌ها
سایر ویژگی‌هاچراغ‌های راهنمای LED از Posh، نگهدارنده صفحه نمایش جدید

گالری تصاویر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×