سه شنبه , ۱ آبان ۱۴۰۳
مرسدس اتهامات خرابکاری علیه همیلتون را تکذیب و از اقدامات قانونی خبر داد

مرسدس اتهامات خرابکاری علیه همیلتون را تکذیب و از اقدامات قانونی خبر داد

۱۴۰۳-۰۴-۰۲ زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس تیم مرسدس، توتو وولف، می گوید پلیس در حال بررسی ایمیلی است که برای روزنامه نگاران موتوراسپرت و تیم های فرمول 1 ارسال شده است. این ایمیل ادعا می کند که مرسدس پس از تصمیم لوئیس همیلتون برای رفتن به فراری، عملکرد او را به طور عمدی خراب می کند.

به گزارش مجله ماشین، رئیس مرسدس اتهامات ناشناس مبنی بر خرابکاری علیه همیلتون را توهین بی اساس میداند.

این تیم در گرندپری اسپانیا که روز جمعه برگزار شد اعلام کرد که پلیس در حال بررسی ایمیلی است که به صورت ناشناس فرستاده شده است.

در این ایمیل ادعا شده که مرسدس با آسیب زدن به خودرو، استراتژی لاستیک و وضعیت روحی روانی همیلتون، به طور عمدی قصد ضربه زدن به عملکرد او را دارد.

وولف این اتهامات را “توهم توطئه” بی اساس خواند.

او گفت: ما در حال ردیابی آدرس IP و تلفن همراه فرستنده ایمیل هستیم. زیرا آزار و اذیت آنلاین به این شکل باید متوقف شود. لوئیس ۱۲ سال است که بخشی از تیم است. ما با هم دوست هستیم، به هم اعتماد داریم و می خواهیم این رابطه را با نتایج خوب به پایان برسانیم و آن را جشن بگیریم. اگر همه اینها را باور نمی کنید، حداقل بدانید که ما می خواهیم قهرمان سازندگان شویم. بنابراین به همه این آدم های دیوانه بیرون آنجا، پیشنهاد می کنم به روانپزشک مراجعه کنند.

همیلتون در ماه فوریه با اعلام اینکه در سال ۲۰۲۵ به فراری خواهد پیوست، دنیای F1 را شوکه کرد و بدین ترتیب به همکاری که به او کمک کرد تا شش مورد از هفت قهرمانی جهان خود را به دست آورد، پایان داد.

همیلتون در این فصل تا حدودی توسط هم تیمی اش جورج راسل مغلوب شده است. راسل در رده هفتم جدول رانندگان قرار دارد و با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به همیلتون که در رده هشتم قرار دارد، پیشتاز است.

راسل همچنین در هشت مسابقه از ۹ مسابقه برگزار شده تاکنون، زمان های بهتری را در مرحله تعیین خط نسبت به همیلتون ثبت کرده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×