پنجشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی جیلی امگرند ۲۰۲۵: سدان چینی با ظاهری جدید
جیلی امگرند 2025

معرفی جیلی امگرند ۲۰۲۵: سدان چینی با ظاهری جدید

۱۴۰۳-۰۴-۱۷ زمان مطالعه: 2 دقیقه 20

سدان جيلي امگرند ۲۰۲۵، نسل چهارم، به طور رسمی در چهار تیپ مختلف در چین عرضه شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروی جدید با تغییرات جزئی در نمای ظاهری و داخلی همراه بوده و قیمت آن از ۶۹۹۰۰ تا ۸۸۹۰۰ یوان (۹۶۰۰ تا ۱۲۲۰۰ دلار آمریکا) تعیین شده است.

ابعاد جیلی امگرند ۲۰۲۵ برابر با ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۵۰ میلی‌متر است که نشان می‌دهد با یک سدان کامپکت استاندارد همانند نسل قبلی خود طرف هستیم. رینگ‌های این خودرو ۱۶ یا ۱۷ اینچی هستند.

جیلی امگرند 2025
نمای عقب جیلی امگرند ۲۰۲۵

به عنوان یک به‌روزرسانی سالانه، ظاهر مدل جدید امگرند تغییرات چندانی نداشته و همچنان از طراحی نسل قبل پیروی می‌کند. سبک جلوپنجره با ۱۶ خط عمودی به شکل آبشاری صاف بازطراحی شده است. لوگوی خودرو نیز با لوگوی نقره‌ای جدید جیلی تعویض شده و بخش زیرین آن با تزئینات کرومی L شکل در دو طرف همراه شده است. در نمای عقب، شاهد یک باله کوچک و چراغ‌های عقب مشکی‌رنگ یکپارچه با ۱۹۰ واحد LED هستیم.

همانند گذشته، نیروی محرکه این خودرو همچنان یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۹۳ کیلووات (۱۲۷ اسب بخار) و گشتاور ۱۵۲ نیوتن متر است که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۸ سرعته CVT متصل می‌شود.

فضای داخلی جیلی امگرند ۲۰۲۵ نیز به جز اضافه شدن تریم داخلی نارنجی و ارتقای امکانات هوشمند، چیدمان طراحی نسل قبل را حفظ کرده است. کابین خودرو از یک پنل ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، یک نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی کنسول مرکزی، و یک فرمان چهار شاخه با بخش پایینی صاف تشکیل شده است. همچنین، سیستم عامل خودرو به Galaxy OS ارتقا یافته است.

داشبورد سمت شاگرد به خروجی تهویه مطبوع اتوماتیک با تزئینات کرومی مجهز شده است.

جیلی امگرند 2025
کابین جیلی امگرند ۲۰۲۵

روی تریم درِ خودرو شاهد یک قلاب بدون نیاز به دست هستیم. کنسول مرکزی دارای یک محفظه نگهداری دو طبقه است که می‌تواند دو گوشی موبایل را در خود جای دهد.

سایر امکانات این خودرو شامل کنترل کروز، رادار پارک عقب، کمکی پارک خودرو، کمکی حرکت در سربالایی، سانروف بازشو، ورود بدون کلید، تنظیم/گرمکن برقی آینه‌های جانبی و یک دستیار ایمنی هوشمند و کنترل از راه دور با تلفن همراه است که می‌تواند قابلیت‌هایی همچون مانیتورینگ از راه دور، کنترل و دریافت اطلاعات اصلی خودرو مانند استارت و توقف موتور، قفل/باز کردن خودرو و روشن و خاموش کردن تهویه مطبوع را ارائه دهد.

امگرند خودرویی است که در سال ۲۰۰۹ توسط جیلی راه اندازی شد. طبق اعلام جیلی ، تا تاریخ ۳ ژوئن، فروش جهانی تجمعی جیلای امگرند از ۳.۸۶ میلیون دستگاه فراتر رفته است و فروش آن در ماه مه به ۱۶,۴۹۵ دستگاه رسیده است.

در حال حاضر، این سری خودرو به ۱۳ کشور راه پیدا کرده است.

اوایل امسال، جیلی امگرند ۲۰۲۵ مجوز فروش را از تنظیم کننده چینی دریافت کرد که در دو مدل عرضه می شود. این خودرو که به عنوان یک سدان جمع و جور شناخته می شود، از نظر اندازه با مدل فعلی مطابقت دارد و ابعاد آن ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متر است.

این خودرو همچنین پنج طرح رینگ و سه سایز رینگ ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچ و همچنین دوربین، رادار، آینه های جانبی و سانروف (اختیاری) را ارائه می دهد.

جیلی امگرند 2025
جیلی امگرند ۲۰۲۵

این خودرو به عنوان یک مدل فیس لیفت، ظاهر کلی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است و دارای جلوپنجره آبشاری با ۱۶ ستون و چراغ های عقب است.

لوگوی جیلای در مرکز جلوپنجره با یک لوگوی نقره ای جدید جایگزین شده است و قسمت های تزئینی در دو طرف قاب پایین از قطعات کرومی L شکل استفاده می کنند.

بر اساس اطلاعات اعلامیه، جیلای امگرند نسل چهارم ۲۰۲۵ همچنان به استفاده از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مدل BHE15-AFD با حداکثر قدرت ۹۳ کیلووات (۱۲۷ اسب بخار) ادامه خواهد داد.

در حال حاضر، مشخصات رسمی داخلی خودرو فاش نشده است.

برای یادآوری، کابین جیلای امگرند نسل فعلی دارای پنل ابزار تمام LCD ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور ۱۲.۳ اینچی (با سیستم عامل Geely Galaxy OS داخلی) و فرمان D شکل است.

علاوه بر این، کابین با مساحت زیادی از مواد چرمی پوشانده شده و با قطعات کرومی تزئین شده است. ما برای اطلاعات بیشتر همچنان پیگیر خواهیم بود.

جدول مشخصات

دسته‌بندیجزئیات
مدلجیلی امگراند نسل چهارم ۲۰۲۵
محدوده قیمت۶۹,۹۰۰ – ۸۸,۹۰۰ یوان (۹,۶۰۰ – ۱۲,۲۰۰ دلار آمریکا)
ابعاد۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر
فاصله بین دو محور۲۶۵۰ میلی‌متر
رینگ‌ها۱۶ اینچی یا ۱۷ اینچی
طراحی خارجیجلوپنجره با ۱۶ نوار عمودی، لوگوی نقره‌ای جدید جیلی، تزئینات کرومی به شکل L در بخش پایین، اسپویلر عقب کوچک، چراغ‌های عقب LED
قدرت موتورموتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۹۳ کیلووات (۱۲۷ اسب بخار) و گشتاور ۱۵۲ نیوتن‌متر
گیربکس۵ دنده دستی (۵MT) یا ۸ دنده اتوماتیک (۸CVT)
طراحی داخلیصفحه‌نمایش کامل ۱۲.۳ اینچی، صفحه کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی، فرمان چهار پره با پایین تخت، به‌روزرسانی سیستم عامل به Galaxy OS
تزئینات داخلیخروجی هوا با تزئینات کرومی در داشبورد، قلاب هندزفری روی تزئینات درب، فضای ذخیره دو لایه در کنسول مرکزی برای دو موبایل
سایر امکاناتکنترل کروز، رادار پارک عقب، دستیار پارک، کمک به شروع حرکت در سربالایی، سانروف قابل باز شدن، ورود بدون کلید، تنظیم برقی/گرمایش آینه‌های خارجی، دستیار ایمنی هوشمند ریموت موبایل، مانیتورینگ و کنترل از راه دور، روشن/خاموش کردن موتور، باز/بسته کردن درب‌ها، روشن/خاموش کردن تهویه هوا

گالری تصاویر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×