یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیلم فرمول یک با بازی برد پیت عنوان و پوستر رسمی خود را دریافت کرد
فیلم فرمول یک

فیلم فرمول یک با بازی برد پیت عنوان و پوستر رسمی خود را دریافت کرد

۱۴۰۳-۰۴-۱۷ زمان مطالعه: 2 دقیقه 6

به گزارش مجله ماشین، با حمایت رسمی فرمول یک، حضور چهره‌ای سرشناس مانند برد پیت در نقش اصلی، جوزف کوزینسکی در مقام کارگردان و وعده فیلمی که هیجان مسابقات فرمول یک را به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشد، کمپانی اپل اورجینال فیلمز احتمالا بهترین عنوان ممکن را برای این اثر انتخاب کرده است.

از سال ۲۰۲۲ زمزمه‌های ساخت یک فیلم فوق‌العاده رازآلود با محوریت فرمول یک از کمپانی اپل اورجینال فیلمز به گوش می‌رسید، فیلمی که گفته می‌شد برد پیت، یکی از کاریزماتیک‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود، در آن ایفای نقش خواهد کرد. گزارش‌های اولیه تایید شده و جزئیات بیشتری از طریق منابع رسمی و غیررسمی منتشر شده است.

اما هنوز عنوان رسمی فیلم را نمی‌دانستیم.

این پروژه که توسط کمپانی برادران وارنر، اپل اورجینال فیلمز و فرمول یک ساخته شده و جری بروکهایمر، کمپانی تولید سابق برد پیت (Plan B) و کمپانی داون آپولو فیلمز متعلق به لوئیس همیلتون آن را تهیه کرده‌اند، رسما F1 یا فرمول یک نام گرفته است.

این عنوان قطعا اصیل‌ترین انتخاب نیست و بسیاری از کاربران آنلاین به این نکته اشاره کرده‌اند، اما بدون شک مناسب‌ترین گزینه است و شاید بهترین راه برای جذب مخاطبان به سینماها باشد.

فیلم فرمول یک
پوستر فیلم فرمول یک

برخلاف دیگر آثار اورجینال اپل، فیلم F1 ابتدا در سینماها اکران خواهد شد و سپس به نمایش خانگی می‌رسد.

همانطور که اولین پوستر رسمی فیلم نیز اشاره می‌کند، این اثر با تکنولوژی IMAX فیلمبرداری شده است که به نوعی به مخاطب گوشزد می‌کند بهترین راه تماشای آن همین است.

فیلم فرمول یک در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۵ در سینماهای بین‌المللی اکران خواهد شد.

با توجه به اینکه فصل داغ اکران فیلم‌های پرهزینه تابستانی در حال جریان است، زمان اکران فیلم تنها کمتر از یک سال دیگر است و این زمان‌بندی برای آغاز تبلیغات فیلم عالی به نظر می‌رسد.

بخش عمده‌ای از تبلیغات در اواخر امسال و بهار آینده انجام خواهد شد، اما تیزری برای پخش در روز یکشنبه ۷ جولای تایید شده است.

این تیزر پیش از مسابقه گرندپری بریتانیا از طریق پخش بین‌المللی پخش خواهد شد که انتخابی کاملا مناسب برای فیلمی است که قصد دارد مخاطبان را به دنیای فرمول یک به شکلی متفاوت از گذشته ببرد.

فیلم فرمول یک
فیلم فرمول یک

در این فیلم برد پیت نقش سانی هِیز، راننده بازنشسته فرمول یک را ایفا می‌کند که برای آموزش جاشوا پیرس، راننده تازه‌کار بااستعداد (با بازی دامسون ادریس) از بازنشستگی فراخوانده می‌شود.

آن‌ها برای تیم ساختگی APXGP رانندگی می‌کنند و تمامی صحنه‌های مسابقه پیش از رویداد اصلی، در حین برگزاری مسابقات واقعی گرندپری فیلمبرداری شده است. حمایت فرمول یک از این پروژه فراتر از قرض دادن لباس، خودرو یا تخصص است.

این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی (فیلم‌های فراموشی، تران، میراث، تاپ گان و ماوریک) و براساس فیلمنامه‌ای از ارن کروگر ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر برد پیت، بازیگرانی همچون کری کاندن، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نیلز، کیم بودنیا و سامسون کایو ایفای نقش می‌کنند.

با در نظر گرفتن تمام این عوامل، به نظر می‌رسد فیلم فرمول یک تمامی ویژگی‌های لازم را برای تبدیل شدن به یک فیلم پرفروش تابستانی با آمار باورنکردنی در گیشه دارد.

بنابراین اکران تابستانی این فیلم اتفاقی نیست. با توجه به بودجه گزارش‌شده ۲۵۰ میلیون دلاری که حتی هزینه‌های تبلیغاتی هنگفت را هم شامل نمی‌شود، این فیلم باید به یک فیلم پرفروش تابستانی تبدیل شود.

گالری تصاویر فیلم فرمول یک

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×