یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کسب و کار » معرفی شرکت اورنگ پژوهان پارسه

معرفی شرکت اورنگ پژوهان پارسه

۱۴۰۳-۰۴-۱۸

شرکت اورنگ پژوهان پارسه با هدف توسعه فعالیت‌های IT و نرم‌افزاری و ارائه خدمات مهندسی کامپیوتر در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. شرکت فعالیت‌های خود را به‌صورت تخصصی و با استفاده از آخرین متدولوژی‌های روز دنیا در جهت پیشرفت این علم متمرکز کرده است. مهم‌ترین رویکرد شرکت، ارائه محصولات نرم‌افزاری موثر در توسعه روند کاری مشتریان با‌کیفیت مطلوب و راندمان بالا می‌باشد تا رضایت مشتریان را به حداکثر برساند. کارشناسان متخصص شرکت سابقه اجرای پروژه‌های دولتی و خصوصی بسیاری را در کارنامه خود دارند و موفق به دریافت تعداد زیادی گواهینامه و افتخارات بین‌المللی شده‌اند.

معرفی شرکت اورنگ پژوهان پارسه
معرفی شرکت اورنگ پژوهان پارسه

زمینه کاری شرکت اورنگ

از مهم‌ترین اهداف شرکت ارائه خدمات مکان‌یابی و ردیابی بر اساس سیستم‌های GPS و Tracking است. این شرکت بعنوان اولین تولیدکننده و ارائه‌دهنده سیستم‌های ردیابی در جنوب کشور و اولین تولیدکننده اپلیکیشن اندروید مدیریت ناوگان حمل و نقل در کشور شناخته می‌شود. همچنین در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، شرکت با ارائه نرم‌افزار جامع سعی در برآورده کردن نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در قالب یک نظام اطلاعاتی یکپارچه دارد.

از دیگر خدمات شرکت، ارائه نرم‌افزارهای سفارشی‌سازی شده با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا است. در ساخت این نرم‌افزارها از استانداردهای رایج مانند UML و RUP استفاده می‌شود. با بهره‌گیری از دانش و تجربه لازم در این زمینه، توانسته است نیازها و خدمات مناسبی را به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ارائه دهد. سخت‌افزارهای ارائه‌شده در بخش ردیاب از بهترین ماژول‌های سخت‌افزاری با برندهای معتبر تهیه شده‌اند. به‌عنوان مثال، از ماژول‌های GPS ساخت کارخانه Sirif آمریکا و یا U-Blox سوئیس در سخت‌افزارها استفاده شده است.

محصولات تخصصی شرکت اورنگ

• سخت‌افزار ردیاب خودرو

• سخت‌افزار جانبی و سنسورهای مختلف ردیاب

• ردیاب شخصی و قابل حمل

سامانه مدیریت ناوگان حمل‌ و ‌نقل

• سامانه ردیابی گوشی موبایل اورنگ تگ

• سامانه مدیریت خدمات و درخواست یاور

• سامانه مدیریت تعمیر و نگهداری خودرو کاریار

سامانه ردیابی خودرو

ویژگی محصولات شرکت اورنگ

• پشتیبانی ٢۴ ساعته

• یکسال گارانتی رایگان محصولات سخت‌افزاری ردیاب

• پنج سال خدمات پس از فروش محصولات

• ارائه بهترین و معروف‌ترین ردیاب‌های دنیا

• سامانه‌های جامع کاملا فارسی و کاربر پسند

• قابلیت خصوصی‌سازی سامانه‌ها براساس نیاز مشتریان

• ارائه تمامی سامانه‌ها در نسخه‌های اندروید، IOS و تحت وب

محصولات شرکت اورنگ
محصولات شرکت اورنگ

برخی از واحدهای خدمات‌دهنده به مشتریان اورنگ

• واحد فروش: این واحد با دارا بودن کارشناسانی بسیار حرفه‌ای براساس سنجش نیاز مشتریان در سراسر کشور ارائه مشاوره تخصصی می نمایند که متشکل از مدیر فروش، کارشناس ارشد فروش و کارشناسان فروش می‌باشد.

• واحد پشتیبانی فنی: مهم‌ترین واحد ارتباط مستقیم با مشتریان می‌باشد که بصورت دائم در حال پشتیبانی و آموزش و رفع مشکل مشتریان عزیز می‌باشد که از مدیر پشتیبانی و کارشناسان بسیار مجرب و حرفه‌ای و متعهد تشکیل شده است.

• واحد تحقیق و توسعه: این واحد متشکل از مدیر واحد و تعداد زیادی متخصص حرفه‌ای در زمینه برنامه‌نویسی هستند که وظیفه تحقیق و توسعه براساس نیازهای مشتریان و تکنولوژی‌های روز دنیا هستند و مشکلات نرم‌افزاری که از سوی پشتیبانی نیز به آنها اعلام میگردد را برطرف میکنند.

• مرکز تماس: یکی از واحدهای ارتباط مستقیم با مشتری می‌باشد که متشکل از سرپرست واحد و کارشناسان می‌باشد و مشتریان عزیز را جهت رفع مشکل یا آموزش‌های مربوطه همراهی میکنند.

• ارتباط با مشتری: این واحد وظیفه بررسی روند تحویل محصولات به مشتریان و پیشنهاد و انتقادات مشتریان را بر عهده‌دارد.

تیم تحریریه اورنگ

تیم تحریریه اورنگ متشکل از کارشناسان مارکتینگ، کارشناسان سئو، کارشناسان تولید محتوا، کارشناس گرافیک، کارشناسان فضای مجازی و محققین در زمینه ردیاب خودرو و مدیریت ناوگان می‌باشند.

اعضای تیم تحریریه اورنگ از نویسندگان حرفه‌ای با دانش فنی گسترده در زمینه ردیاب خودرو و سامانه‌های ردیابی و مدیریت ناوگان، ویراستاران دقیق و کارشناسان با تجربه تشکیل شده‌اند که به دقت و کیفیت بالای محتواهای خود افتخار می‌کنند و تضمین می‌دهند محتوایی تولید شده براساس تحقیقات و استفاده از معتبرترین منابع اطلاعاتی در دنیا می‌باشد.

این تیم تلاش دارد با تولید محتوای متنوع و دقیق، مرجعی حرفه‌ای و معتبر برای افزایش دانش کاربران شخصی و سازمانی خود در زمینه مدیریت ناوگان حمل‌ و ‌نقل، ردیابی خودرو و امنیت خودرو و اشخاص باشد.

علاوه بر این، تیم تحریریه اورنگ با اطلاعات به‌روز و تحقیقات جدید در زمینه ردیاب خوردو همواره اعتقاد دارد تا محتواهایی با‌کیفیت و دارای ارزش افزوده برای مخاطبان خود ارائه دهد. از تولید مقالات فنی تا ارائه راهنماها و نکات عملی، تیم اورنگ تمام تلاش خود را برای ارتقای دانش و آگاهی مخاطبان خود به‌کار می‌گیرد.

این تیم با تکیه بر تحقیق و توسعه مستمر، همواره در تلاش است تا راه‌حل‌های جدید و به‌روز را ارائه دهد و با پاسخگویی به نیازهای مشتریان، رضایت آنها را جلب کند. اورنگ به آینده‌ای هوشمندتر و پایدارتر برای صنعت حمل ‌و ‌نقل ایمان دارد و در این مسیر، به‌دنبال نوآوری و پیشرفت مستمر هست.

(مطلب تیلیغاتی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×