پنجشنبه , ۱ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی پولستار BST کانسپت: غول برقی در گودوود
پولستار BST کانسپت

معرفی پولستار BST کانسپت: غول برقی در گودوود

۱۴۰۳-۰۴-۲۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 7

همراه با به‌روزرسانی سدان ۲ و کراس‌اورهای جدید ۳ و ۴، پولستار، خودروساز برقی، در فستیوال سرعت گودوود، یک خودروی مفهومی جدید را به نمایش می‌گذارد که پیش‌نمایه‌ای از نسل بعدی خودروهای عملکردی این شرکت است. این خودرو با نام پولستار BST کانسپت شناخته می‌شود و ظاهری خیره‌کننده دارد.

به گزارش مجله ماشین، در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴، پولستار با نمایش گستره‌ی مدل‌های جدید خود، از جمله شاسی‌بلندهای برقی پولستار ۳ و پولستار ۴ در کنار مدل محبوب پولستار ۲، حضور پررنگی دارد.

اما ستاره‌ی بی‌چون و چرای این نمایشگاه، پولستار BST کانسپت است که اولین نمایش جهانی خود را در این فستیوال مشهور تجربه می‌کند.

پولستار BST کانسپت
پولستار BST کانسپت

در بخش نمایش اولیه، پولستار ۳ و پولستار ۴ در کنار پولستار BST کانسپت قرار گرفته‌اند که نخستین حضور پویای این خودروی رودستر برقی محسوب می‌شود.

پولستار BST کانسپت
پولستار BST کانسپت

توماس اینگلات، مدیرعامل پولستار، گفت: اکنون که به برندی با سه مدل تولیدی تبدیل شده‌ایم، بسیار هیجان‌زده‌ایم که برای اولین بار در یک رویداد جهانی، هر سه مدل را در کنار هم می‌بینیم. فستیوال سرعت گودوود مملو از هیجان‌انگیزترین خودروها و پرشورترین تماشاگران است؛ بنابراین، بهترین مکان برای معرفی اولیه‌ی پولستار BST کانسپت همین‌جا است. این خودرو نمایشی از حداکثر توانایی ما در زمینه‌ی برند عملکردی‌مان است، به عبارتی می‌توان گفت پولستار به درجه‌ی ۱۱ رسیده است. همچنین، این خودرو نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم فرمول BST را در آینده به خط تولیدمان گسترش دهیم.

پولستار BST کانسپت
پولستار BST کانسپت

پولستار BST کانسپت بدنه‌ای سفارشی با رنگ نقره‌ای کلاسیک مسابقات اتومبیل‌رانی، گلگیرهای پهن‌‌تر عضلانی، عرض زیاد و رینگ‌های آلیاژی فورج‌شده‌ی ۲۲ اینچی دارد.

معرفی پولستار BST کانسپت: غول برقی در گودوود
پولستار BST کانسپت

این خودرو از یک کاپوت بهینه‌سازی‌شده‌ی آیرودینامیکی با طراحی منحصربه‌فرد دارای تهویه برخوردار است که توسط یک اسپلیتر جلوی تهاجمی احاطه شده است.

تم مسابقات اتومبیل‌رانی در بخش عقب با یک باله‌ی انتهایی بزرگ و طراحی تکمیل‌شده با الهام از گرافیک مسابقات اتومبیل‌رانی ادامه می‌یابد.

پولستار BST کانسپت
پولستار BST کانسپت

پولستار BST کانسپت که در بخش نمایش اولیه قرار گرفته است، با طی کردن مسیر ۱.۲ مایلی سربالایی در مقابل تماشاگران فستیوال به نمایش درمی‌آید.

پولستار ۶ که در کنار پولستار ۵ طراحی شده و از پلتفرم آلومینیومی اختصاصی Polestar Performance Architecture (PPA) استفاده می‌کند، قله‌ی عملکرد در خط تولید فعلی پولستار را به خود اختصاص خواهد داد.

پولستار BST کانسپت
پولستار BST کانسپت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×