شنبه , ۳ شهریور ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی ام جی سایبر GTS کانسپت: ادای احترامی به گذشته و نگاهی به آینده
ام جی سایبر GTS کانسپت

معرفی ام جی سایبر GTS کانسپت: ادای احترامی به گذشته و نگاهی به آینده

۱۴۰۳-۰۴-۲۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه 7

 ام جی سایبر GTS کانسپت ادای احترامی است به مدل MGC GTS Sebring که در سال ۱۹۶۸ موفق به کسب بهترین نتیجه کارخانه MG در کلاس نمونه اولیه مسابقات ۱۲ ساعته سبرینگ شد و نقشی کلیدی در هویت MG به عنوان یک برند بریتانیایی اصیل در عرصه خودروهای اسپرت ایفا کرد.

به گزارش مجله ماشین، تنها شش دستگاه از این خودرو که با لقب “مابل” شناخته می شد، ساخته شد و با هدایت رانندگان افسانه ای، پدی هاپکیرک و اندرو هجز، به مقام دهم در رده‌بندی کلی دست یافت.

در آن دوره، دو خودروی جلوتر از MG سرسخت، نمونه‌های اولیه‌ای خاص و هیجان‌انگیز از مسابقات بودند که ارتباطی با هیچ خودروی اسپرت جاده‌ای نداشتند.

طراحان MG به منظور بزرگداشت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت، یک مدل مفهومی ویژه خلق کرده‌اند که ضمن حفظ روح MGC GTS Sebring، از یک خودروی دیفرانسیل عقب با بهره‌گیری از پیشرانه الکتریکی پیشرفته و پرقدرت MG های امروزی استفاده می‌کند.

ام جی سایبر GTS کانسپت پتانسیل‌های بیشتر MG را در خلق آینده‌ای جدید برای مدل GTS در عصر خودروهای الکتریکی بررسی می‌کند و دنباله‌روی Cyberster، اولین خودروی الکتریکی دو سرنشینه روباز جهان است که به مرحله تولید انبوه می‌رسد.

گالری تصاویر ام جی سایبر GTS کانسپت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×